چند راه ساده برای دریافت وام فوری از بانک‌های خصوصی و دولتی (به‌روزرسانی: ۲۶ آبان ۹۸)

معمولا برای بسیاری از افراد پیش آمده است که برای یک کار ضروری به دنبال دریافت وام فوری باشند ولی با مراجعه به بانک‌های مختلف با این جمله روبرو می‌شوند که: “وام فوری نداریم!” ولی آیا واقعا بانک‌های خصوصی و دولتی وام فوری ندارند و نمی‌توان از هیچ روشی برای تسهیلات استفاده کرد؟

طبق بخشنامه‌های مختلف بانک مرکزی بسیاری از بانک‌های دولتی و خصوصی موظف به ارائه تسهیلات فوری به مشتریان خود هستند و بانک‌ها نیز به اعطای تسهیلات فوری به شرط تضمین مناسب و سود متناسب با آن علاقه‌مند هستند. برای آشنایی با طرح‌های مختلف بانک‌های دولتی و خصوصی با ما همراه باشید. قابل ذکر است که بدانید بانک‌های زیر مشروط به شرایطی به مشتریان خود وام فوری پرداخت می‌کنند:

به‌روزرسانی ۲۶ آبان ۹۸: چند نکته مهم برای دریافت وام

غالب اوفات وقتی نیازمند یک وام فوری و ضروری هستیم؛ فقط به گرفتن وام فکر کرده و دیگر توجه نمی‌کنیم که چند درصد سود واقعی بهره وام است یا بازپرداخت‌های وام چند ماهه و با چه مبلغی است.

ممکن است کل پولی که باید به بانک پرداخت شود را درست محاسبه نکنیم یا اصلا شرایط دریافت وام را ندانیم و بعد هنگامی که نیمی از راه را رفته یا برگه‌های درخواست وام را امضا و به بانک تحویل دادیم؛ تازه دو زاری ما بیفتد که تحت چه شرایطی وام گرفتیم.

ما در سایت قندان، نحوه محاسبه دقیق و درست سود یک وام را به دو روش فرمولی و دستی آموزش دادیم. حتما این مقاله را مطالعه کنید.

اگر وامی می‌گیرید که باید پس‌انداز داشته باشیم یا سپرده شما مسدود می‌شود؛ دقیقا از بانک بپرسید چند درصد سپرده و پس‌انداز شما وام تعلق می‌گیرد و پس از چند ماه؟ جمع امتیازهای شما باید چقدر باشد؟ به سپرده شما چقدر سود تعلق می‌گیرد و چگونه می‌توانید این سود را دریافت کنید؟ چه زمانی می‌توانی سپرده خود را از بانک بیرون بیاورید؟

این‌ها پرسش‌های مهمی هستند که باید پیش از هر اقدامی برای دریافت وام از کارکنان بانک پرسیده و با بررسی کامل آن‌ها پیش‌قدم شوید.

به‌روزرسانی ۱۹ آبان ۹۸: طرح عقیق بانک انصار

یکی دیگر از طرح‌های تسهیلاتی بانک انصار، طرح عقیق است. در این طرح، مبلغ وام، سود وام و میزان اقساط وام را خود مشتری انتخاب می‌کند.

با شرایط خاصی که در این طرح مشخص شده است؛ می‌توانید تا سقف یک میلیارد تومان وام بگیرید و خودتان نرخ سود تسهیلات و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. این طرح برای کسب‌وکارها و مشاغل نوپا بسیار مفید است.

سود تسهیلات: ۸ الی ۱۸ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: حداقل ۵۰ هزار تومان (حداقل سه ماه باید سپرده در نزد بانک باشد)

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: حداکثر یک میلیارد تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۱۰۰ ماهه

سود سپرده: صفر درصد (حساب جاری)

نسبت تسهیلات به سپرده: براساس جمع میانگین امتیازهای حساب جاری

در طرح تسهیلاتی طرح عقیق اگر متقاضی دریافت وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان هستید؛ یک ضامن رسمی (کسر از حقوق) و تا سقف ۲۰ میلیون تومان دو ضامن رسمی (کسر از حقوق) باید به بانک معرفی کنید. برای متقاضیان دریافت تسهیلات بیش از ۲۰ میلیون تومان ارائه و گرو قرار دادن سند ملکی در نزد بانک انصار، الزامی است.

با مراجعه به بانک انصار می‌توانید جدول‌های میزان مبلغ دریافت وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت را مشاهده و خودتان تصمیم‌گیری کنید کدام ردیف برای شما مناسب‌تر است تا سود کمتری به بانک بدهید.

وام را می‌توانید به صورت یکجا و اصطلاحا راس مدت بدهید یا اقساط کرده و هر ماه مبلغی به بانک برگردانید.

به‌روزرسانی ۱۲ آبان ۹۸: طرح رضوان بانک انصار

این طرح شامل وام قرض‌الحسنه بانک انصار با سود تنها ۲ درصد است. در واقع، امتیاز میانگین حساب اصلی ترین عامل تعیین کننده میزان وام می باشد که تا سقف ۲۰ میلیون تومان تعریف شده است.

این وام برای کسب‌وکارهای کوچک، کارآفرین‌ها، افرادی که نیاز مالی فوری ندارند و قادر به سرمایه‌گذاری هستند؛ مناسب است. در این طرح می‌توانید با سپرده‌گذاری شرایط مالی خود را تقویت کنید بدون اینکه بخواهید سود وام زیادی بپردازید.

طرح رضوان بانک انصار از سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی شده و هیچ محدودیت زمانی ندارد. ابتدا باید یک حساب در بانک انصار افتتاح کرده و به مرور با آن کار کنید و سپرده خود را افزایش دهید تا جمع میانگین امتیازهای شما افزایش پیدا کند.

جزئیات بیشتر طرح رضوان به شرح زیر است:

سود تسهیلات: ۲ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: حداقل ۵۰ هزار تومان (حداقل سه ماه باید سپرده در نزد بانک باشد)

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۲۰ میلیون تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۶۰ ماهه

سود سپرده: صفر درصد (حساب قرض‌الحسنه)

نسبت تسهیلات به سپرده: براساس جمع میانگین امتیازها (۶۰ درصد سپرده پس از سه ماه)

ضامن این وام براساس میزان وام و شرایط بازپرداخت آن تعیین می‌شود. برای افتتاح حساب یا داشتن این شرط حداقل مبلغ سپرده شما باید ۵۰ هزار تومان باشد. حداقل هم باید سه ماه سپرده شما نزد بانک باقی بماند. حداکثر سپرده‌گذاری نامحدود است.

در این طرح به ازای هرماه سپرده گذاری و گردش حساب ۲۰ درصد امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه به سپرده‌گذار اعطاء خواهد شد و بعد از ۵ ماه سپرده‌گذاری از ۱۰۰% امتیاز تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان برخوردار خواهد شد.

به‌روزرسانی ۵ آبان ۹۸: وام فوری بانک تجارت

بانک تجارت در طرح «تسهیلات آنی بانک تجارت» از طریق سپرده‌گذاری بلندمدت (حداقل ۱ ساله)، وام فوری بدون ضامن می‌دهد. در این طرح، سپرده متقاضی مسدود شده و دیگر نیازی به ضامن کارمند یا دردسرهای گرفتن وام نیست.

مشخصات طرح «تسهیلات آنی بانک تجارت»:

سود تسهیلات: متغیر (۴ الی ۱۸ درصد)

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: به نسبت وام درخواستی

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۳۰۰ میلیون تومان

تعداد اقساط: حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه

سود سپرده: متغیر (۵ الی ۱۵ درصد)

نسبت تسهیلات به سپرده‌گذاری: حداکثر ۸۵ درصد

سقف تسهیلات سپرده‌های بلند مدت با سود ۵ درصد ۳۰۰ میلیون تومان معادل ۷۵ تا ۸۵ درصد میزان سپرده‌گذاری شما است. اقساط این سپرده‌ها نیز حداقل ۱۲ ماه و تا حداکثر ۳۶ ماه است. بازه سود تسهیلات نیز برای این سپرده‌ها ۴ درصد و ۷ درصدی است.

به‌روزرسانی ۲۸ مهرماه ۹۸: وام ۱۰ میلیون تومانی بانک ملت بدون سپرده‌گذاری

اگر نیاز به وامی تا سقف ۱۰ میلیون تومان دارید و از سوی دیگر نمی‌خواهید سپرده‌گذاری داشته باشید و یک وام فوری و ضروری بگیرید؛ می‌توانید سراغ بانک ملت و طرح وام فوری و نقدی این بانک بروید.

البته، واضح است که سود این وام بیشتر از وام‌های با سپرده‌گذاری و حدود ۱۸ درصد است. نیاز به یک ضامن رسمی شخصی دارد و نباید هیچ‌گونه بدهی بانکی یا چک برگشتی داشته باشید.

مشخصات وام نقدی ۱۰ میلیونی بانک ملت:

سود تسهیلات: ۱۸ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: نیاز نیست

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۱۰ میلیون تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۳۶ ماه

سود سپرده:

نسبت تسهیلات به سپرده‌گذاری: –

یکی از الزامات اصلی دریافت این وام، اشتغال به کار است. وام‌گیرنده باید مدارک شغلی خود را ارائه دهد و از سوی دیگر، هیچ‌گونه بدهی بانکی یا چک برگشتی نداشته باشد.

همان‌طور که اشاره شد نیازی به سپرده‌گذاری در این وام نیست بلکه در هنگام درخواست تسهیلات با افتتاح حساب در این بانک بخشی از مبلغ وام در سپرده شما تا زمان پرداخت کامل اقساط مسدود می‌شود. این مبلغ بین ۱۵ تا ۱۷ درصد مبلغ تسهیلات شما است.

به‌روزرسانی ۱۴ مهرماه ۹۸: وام خرید کالای بانک صادرات بدون نیاز به سرمایه‌گذاری

بانک صادرات با هدف تسهیل در خرید کالاهای مصرفی و با دوام داخلی یا خودروهای ایرانی، اقدام به ارائه وام خرید کالا تا سقف ۸ میلیون تومان کرده است.

برای دریافت این وام نیازی به سرمایه‌گذاری یا سپرده کوتاه‌مدت نیست و هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک صادرات، این وام را تقاضا کنید. این وام فقط به کالاهای داخلی یا خودروهای ایرانی تعلق می‌گیرد و ۸۰ درصد پیش‌فاکتور به عنوان وام پرداخت می‌شود.

به گفته بانک صادرات، سود وام ۱۸ درصد و بازپرداخت در حداقل ۲۵ ماه و حداکثر ۳۶ ماه است. برای خودروهای داخلی بازه بازپرداخت به ۶۰ ماه می‌رسد.

مشخصات وام خرید کالای بانک صادرات:

سود تسهیلات: ۱۸ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: نیاز نیست

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۸ میلیون تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۶۰ ماهه برای خودرو ایرانی (۲۵ الی ۳۶ ماهه برای کالا)

سود سپرده:

نسبت تسهیلات به فاکتور: ۸۰ درصد پیش‌فاکتور خرید کالای ایرانی

برای دریافت این وام نیاز به یک پیش‌فاکتور خرید کالای داخلی و یک ضامن معتبر دارید. چک وام فقط در وجه فروشنده کالا نوشته خواهد شد. فروشنده باید از وزارت صنعت و معدن مجوز کسب داشته باشد.

به‌روزرسانی ۷ مهرماه ۹۸: چگونه بدون ضامن وام فوری دریافت کنیم؟

یکی از مراحل زمان‌بر و سخت در دریافت وام‌ها و تسهیلات بانکی، استفاده از ضامن است. بانک‌ها در تایید ضامن‌ها و مدارک آن‌ها بسیار سخت‌گیر هستند و معمولا افراد عادی در این بخش گرفتار می‌شود.

پیدا کردن دو ضامن کارمند با مدارک معتبر و دسته چک و نامه کسر از حقوق و … عملا وام گرفتن را به پردردسرترین کار دنیا تبدیل می‌کند.

روش‌های جایگزین برای حذف ضامن و درخواست وام فوری و ضروری؛ یکی استفاده از سپرده‌گذاری در بانک‌ها و دیگری دادن ضمانت‌های سند ملکی است.

در حاضر حاضر، بسیاری از بانک‌های وام‌ها و طرح‌هایی دارند که نیازی به ضامن نداشته ولی باید ابتدا در آن بانک سپرده‌گذاری کرده و سپرده شما تا زمان پس دادن اقساط بانک مسدود شوند.

گر پول دارید اما نمیخواهید از آن استفاده کنید این روش بهترین گزینه است. در این روش با سپرده‌گذاری (ایجاد حساب و خواباندن پول در حساب) می‌توانید بخشی از آن را فورا از بانک‌ها به صورت وام دریافت کنید.

در واقع در این روش که این روزها خیلی هم مرسوم است؛ ضمانت شما سپرده مسدود شده شما در بانک است. اما این روش برای چه افرادی مناسب است؟

کسانی که می‌خواهند خرید اقساط داشته باشند و اصل پول خود را هزینه نکنند؛ می‌توانند از وام‌های فوری دارای سپرده‌گذاری استفاده کنند. در این روش، بدون اینکه اصل پول شما کسر شود؛ می‌توانید وام را در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه بازپرداخت کنید. غالبا سود وام هم بسیار پایین و مثلا ۴ الی ۷ درصد است.

در همین صفحه ده‌ها نوع وام و طرح تسهیلات با سپرده‌گذاری برای گرفتن وام ضروری و فوری بدون نیاز به ضامن معرفی کردیم:

به‌روزرسانی ۳۱ شهریور ۹۸: طرح نیکان بانک آینده

بانک آینده در طرح نیکان که در قالب وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد است؛ تا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌کند. میزان وام در این طرح برابر ۶۰ تا ۱۰۰ درصد میانگین امتیاز حساب متقاضی است.

در این طرح مشتریان و متقاضیان می‌توانند با افتتاح سپرده و بر اساس گردش حساب؛ از امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده کنند و میزان امتیاز تسهیلات به مانده میانگین و مدت سپرده‌گذاری و فرایندهای اعتبارسنجی بستگی دارد.

برای مثال شما می توانید پس از افتتاح حساب و سرمایه گذاری بیست میلیون تومان و پس از گذشت سه ماه، ۶۰ درصد سپرده خود تسهیلاتی با مدت باز پرداخت ۱۲ ماه دریافت کنید.

مشخصات وام قرض‌الحسنه طرح نیکان بانک آینده:

سود تسهیلات: ۴ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: ۱۰۰ هزار تومان برای افتتاح حساب

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۲۰ میلیون تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۶۰ ماهه

سود سپرده: صفر درصد (حساب قرض‌الحسنه)

نسبت تسهیلات به سپرده: ۶۰ تا ۱۰۰ درصد میانگین امتیاز حساب قرض‌الحسنه

توجه داشته باشید ضامن در این طرح براساس میزان وام و شرایط آن تعیین می‌شود. متقاضی باید ابتدا افتتاح حساب کند و حداقل ۱۰۰ هزار تومان به مدت ۳ ماه در بانک بگذارد ولی اگر وام می‌خواهد باید مبلغ بیشتری قرار دهد تا میانگین امتیازی حساب او افزایش پیدا کند.

پس از پایان دوره سپرده‌گذاری و جمع‌آوری امتیازهای حساب، امکان برداشت اصل سپرده قرض‌الحسنه وجود دارد.

به‌روزرسانی ۲۴ شهریور ۹۸: طرح کوشان بانک اقتصاد نوین

یکی از بهترین طرح‌ها و تسهیلات برای گرفتن وام فوری با سود کم، طرح سپرده‌گذاری کوشان بانک اقتصاد نوین است.

این طرح مخصوص کارمندان، کارگران، خانم‌های خانه‌دار، بازنشستگان و افرادی است که توان پرداخت سود زیاد برای وام را ندارند ولی می‌تواند سپرده‌ داشته باشند.

همین‌طور، افرادی که تمایل ندارند پس‌انداز خود را برای خرید کالا و سرمایه‌گذاری هزینه کنند، می‌توانند با افتتاح سپرده کوشان، پس‌انداز خود را به این طرح بسپارند تا علاوه بر دریافت سود ماهانه، با استفاده از تسهیلات کوشان برای خرید دارایی یا انجام سرمایه‌گذاری مناسب اقدام کنند.

مشخصات وام فوری طرح کوشان بانک اقتصاد نوین به شرح زیر است:

سود تسهیلات: ۴ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری:

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۱ میلیارد تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۳۶ ماهه

سود سپرده: ۷ درصد

نسبت تسهیلات به سپرده: تا ۸۰ درصد سپرده

پیشنهاد می‌شود به نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصاد نوین مراجعه کنید و جدول‌های سپرده‌گذاری، سود و تسهیلات را از کارمندان این بانک بخواهید. چون در طرح کوشان، جدول‌های شناوری برای انواع سپرده‌گذاری و سود ماهیانه و روزشمار در نظر گرفته است تا برحسب آن بتوانید از ۶۰ تا ۸۰ درصد سپرده خود وام بگیرید.

به‌روزرسانی ۱۷ شهریور ۹۸: طرح فاخر بانک قوامین؛ بدون ضامن، با سود ۹درصد و ۴۸ ساعته

طرح فاخر بانک قوامین برای افرادی است که می‌خواهند تسهیلاتی بدون ضامن و با نرخ کم دریافت کنند.

در این طرح، متقاضیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در حساب‌های کوتاه‌مدت (روزشمار) و یک‌ساله فاخر، ضمن دریافت سود ماهانه سپرده سرمایه‌گذاری، در کمترین زمان ممکن و بدون ضامن تا ۸۰ درصد میزان سپرده خود، تسهیلات دریافت کنند.

طبق اعلام بانک قوامین حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در طرح فاخر ده میلیون تومان است و نرخ سود علی‌الحساب سپرده یک‌ساله ۱۵ درصد و نرخ سود سپرده کوتاه‌مدت (روزشمار) فاخر ۱۰ درصد خواهد بود.

سود تسهیلات: ۹ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: ۱۰ میلیون ریال

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: هیچ سقفی ندارد

تعداد اقساط: حداکثر ۶۰ ماهه

سود سپرده: یک ساله ۱۵ درصد، روزشمار ۱۰ درصد

نسبت تسهیلات به سپرده: تا ۸۰ درصد سپرده

بانک قوامین می‌گوید حداقل مبلغ قابل پرداخت برای دریافت تسهیلات ۵ میلیون تومان است ولی هیچ سقفی برای طرح فاخر در نظر گرفته نشده است. حداقل تعداد اقساط یک‌ساله فاخر ۱۲ ماهه و حداکثر تعداد اقساط یک‌ساله فاخر ۶۰ ماه است. همچنین حداقل تعداد اقساط سپرده کوتاه‌مدت فاخر ۱۲ ماهه و حداکثر تعداد اقساط ۴۸ ماه است.

مدت انتظار برای دریافت تشهیلات پس از افتتاح حساب و سپرده‌گذاری، ۲ روز کاری خواهد بود. مهلت درخواست دریافت تسهیلات طرح فاخر، حداکثر ۶ ماه پس از گذشت ۲ روز از تاریخ افتتاح حساب سپرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح فاخر باید به شعب بانک قوامین در شهر خود مراجعه کنید.

به‌روزرسانی ۱۰ شهریور ۹۸: طرح ۶۷ بانک صادرات

یکی از روش‌های دریافت وام فوری با مدت زمان سپرده‌گذاری کم، استفاده از طرح ۶۷ بانک صادرات است.

در طرح «سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت طرح ۶۷» می‌توانید منابع خود را با نرخ سود ٧ درصد سالانه در شعب بانک صادرات ایران سپرده‌گذاری و در شرایط نیاز، حداکثر ظرف ۴٨ ساعت، ٨٠ درصد آن را با نرخ ۶ درصد تسهیلات دریافت کنید.

در طرح ۶۷، حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت ۵٠ میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی ٢ میلیارد ریال است. نرخ سود علی‌الحساب در این طرح نیز هفت درصد است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط ٣۶ ماهه اجرا می‌شود و نیازی به وثیقه ندارد.

سود تسهیلات: ۶ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: ۵۰ میلیون ریال

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۲ میلیارد ریال

تعداد اقساط: حداکثر ۳۶ ماهه

سود سپرده: ۷ درصد

نسبت تسهیلات به سپرده: تا ۸۰ درصد سپرده

گفتنی است پس از دریافت تسهیلات فوری طرح ۶۷ بانک صادرات، حساب سپرده کوتاه مدت مشتری بلوکه خواهد شد و حق برداشت از آن را ندارد. این حساب تا زمان تسویه حساب کامل وام توسط مشتری، بلوکه باقی می‌ماند.

این طرح برای افرادی خوب است که نمی‌خواهند سپرده خود را خرج کنند ولی به دنبال دریافت یک وام فوری با بهره پایین هستند.

به‌روزرسانی ۳ شهریور ۹۸: وام نقدی بانک ملت بدون نیاز به سپرده

اگر فقط چند میلیون تومان وام فوری نیاز دارید؛ در جدیدترین پیشنهاد ما می‌توانید به یکی از شعبه‌های بانک ملت مراجعه کنید.

در طرح وام نقدی بانک ملت، به هر شخص تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام با بهره ۱۸ درصد و اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود. برای دریافت این وام نیازی به سپرده‌گذاری و افتتاح حساب ندارید و ۱ ضامن کافی است.

در شرایط و مقررات دریافت وام نقدی بانک ملت نوشته شده: «وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.»

در حالی‌که بسیاری از بانک‌ها برای دادن وام فوری نیاز به سپرده‌گذاری دارند؛ طرح وام فوری بانک ملت می‌تواند برای تقاضیان وام گره‌گشا باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این وام، سایر شرایط و مدارک باید به شعب بانک ملت در شهر خودتان مراجعه کنید.

به‌روزرسانی ۲۷ مرداد ۹۸: وام فوری بانک گردشگری (طرح یکتا)

در طرح یکتا بین ۲۰ تا ۷۰ درصد سپرده کوتاه مدت شما وام با سود ۴ الی ۱۰ درصد پراخت می‌شود. هم‌اکنون، نرخ سود وام بانکی طرح یکتا ۶ درصد از سوی بانک گردشگری تعیین شده است. اگر مشتری ۲ ماه سپرده خود را نزد بانک نگه دارد؛ سود وام ۵ درصد خواهد بود.

سود تسهیلات: حداقل ۴ و حداکثر ۱۰ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: ۱۰۰ میلیون ریال

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۵ میلیارد ریال

تعداد اقساط: حداکثر ۳۶ ماهه

سود سپرده: ۱۵ درصد

نسبت تسهیلات به سپرده: ۲۰ تا ۷۰ درصد سپرده

برای دریافت این وام باید به یکی از شعب بانک گردشگری مراجعه کنید و تقاضای دریافت تسهیلات دهید. براساس میزان سپرده‌ای که نزد بانک دارید؛ مبلغ وام مشخص می‌شود.

مثلا، اگر مشتری مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان سپرده‌گذاری کرده باشد؛ مبلغ  ۷۰ میلیون تسهیلات با نرخ ۶ درصد به صورت ۳۶ ماهه دریافت می‌کند.

به‌روزرسانی ۲۰ مرداد ۹۸: وام ۴۵ میلیونی در ۵ روز

موسسه اعتباری ملل در طرح افق خود به دارندگان حساب خود وام فوری تا سقف ۴۵ میلیون تومان در ۵ روز می‌دهد. در طرح افق، باید به اندازه یک سوم مقدار کل وام مورد نیاز در این موسسه حساب باز کرده باشید.

این حساب شامل سود ماهانه می‌شود و پس از گذشته ۵ روز از افتتاح حساب می‌توانید برای دریافت وام و تسهیلات فوری اقدام کنید. مثلا، اگر می‌خواهید ۴۵ میلیون تومان وام از موسسه ملل بگیرید؛ باید یک سوم این پول حساب باز کرده باشید.

مبلغ وام: حداکثر ۴۵ میلیون تومان

سپرده گذاری: حداقل ۳۳ درصد مبلغ وام درخواستی شما

مدت زمان انتظار برای دریافت وام: ۵ روز

ضامن: ۲ ضامن کارمند (قابل مذاکره با رییس شعب)

تعداد اقساط:  حداکثر ۴۸ ماهه

سود وام: ۱۸ درصد

این وام برای افرادی مناسب است که مقداری پول داشته ولی فورا و چند روزه نیاز به دریافت وام برای افزایش نقدینگی دارند.

به‌روزرسانی ۱۳ مرداد ۹۸: طرح وام آنی بدون ضامن بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به پشتوانه حساب‌های خود دو بار وام قرض‌الحسنه به مشتریان خود می‌دهد. در این طرح، صاحبان سپرده می‌توانند با افتتاح حساب و تکمیل موجودی در بانک، به صورت آنی تا ۱۰۰ درصد مبلغ افتتاحی خود را بدون ضامن وام قرض‌الحسنه دریافت نمایند.

کارمزد وام اول ۱ درصد و وام دوم با توجه به میزان میانگین امتیازهای حساب مشتری ۴ درصد است.

مشخصات وام اول:

  • زمان پرداخت وام اول: یک روز پس از تشکیل پرونده است.
  • مبلغ وام اول به انتخاب مشتری و حداکثر تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده افتتاحی
  • تعداد اقساط تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری
  • ضامن برای صاحب سپرده بدون ضامن
  • کارمزد وام ۱ درصد
  • حداکثر سقف وام اول ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل سپرده ویژه

مشخصات وام دوم:

  • مبلغ وام بر اساس میانگین حاصله از (باقیمانده سپرده افتتاحی مشتری و بازپرداخت اقساط ماهانه وام اول)
  • تعداد اقساط تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری
  • ضامن با ارائه ضامن معتبر
  • کارمزد ۴ درصد
  • حداکثر سقف وام دوم ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل منابع بانک

متقاضایان وام فوری می‌توانند به هریک از شعب بانک مهر ایران مراجعه و با تشکیل حساب، برای دریافت وام آنی اقدام کنند.

به‌روزرسانی ۶ مرداد ۹۸

بانک ملی در طرح «تسهیلات قرض الحسنه ضروری» وام فوری به متقاضیان می‌دهد. این تسهیلات جزو وام بدون سپرده بانک ملی باشد یعنی شما به سپرده گذاری نیازی ندارید و با ارائه یک ضامن معتبر می‌توانید این تسهیلات فوری را دریافت کنید.

البته فراموش نکنید که بسته به نظر شعبه مورد نظر می تواند نیاز به دو ضامن داشته باشید.

سود وام متغیر و مطابق تعرفه بانک ملی تعیین می شود. زمان بازپرداخت این وام هم حداکثر ۳۶ ماه و تا سقف ۱۵ میلیون تومان است. متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه دریافت این وام فوری می‌توانند به شعب بانک ملی و بخش اعتبارات شعبه در سراسر کشور مراجعه کنند.

بروزرسانی: ۵ اسفند ۹۷

دوستان عزیزی که برای خرید جهیزیه به دنبال وام هستند به سرای ایرانی مراجعه کنند. این فروشگاه با قیمت بسیار مناسب شما را برای دریافت وام مناسب به بانکهای طرف قراردادش معرفی می کنه یا حتی خودش بدون سود اقدام به تقسیط می کنه.

بروزرسانی: ۱۲ بهمن ۹۷

بسیاری از بانک‌ها در دهه فجر اقدام به ارائه تسهیلات ویژه می‌کنند. با مراجعه به بانک‌های دولتی در محله خود می‌توانید از این شرایط بهره مند شوید.

بروزرسانی: ۸ آبان ۹۷

با توجه به شرایط پیش آمده به نظر می رسد که اگر امکان وثیقه گذاری طلا داشته باشید بهترین شرایط برای تسهیلات بانک کارگشایی است.

بروزرسانی ۲۱ مهر ۹۷

به تازگی در بعضی از شعب بانک سینا مشاهده کردیم که تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۳ تا ۵ ساله با ضمانت سند پرداخت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب مراجعه کنید.

بروزرسانی ۹ مهر ۹۷

دوستان عزیزی که به دنبال دریافت وام‌های خرد و دارای سند ملکی حتی با وام مسکن هستند می‌توانند با مراجعه به بانک مسکن و از طریق اوراق وام ۲۰ میلیون تومانی جعاله دریافت کنند.

لطفا آدرس این صفحه را برای دوستانتان در تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید تا همه در کنار هم از یک محیط تعاملی بهره مند شویم و این نوید خوب را می‌دهیم در صورتی که حضور کاربران در این صفحه بیشتر شده و تعداد کامنت‌های دریافتی بیشتر شود از کارشناسان حوزه بانک برای مشاوره‌های تخصصی و ریزتز از بانک‌های مختلف دعوت خواهیم کرد.

بروز رسانی ۴ مهر ۹۷

با توجه به صحبت‌هایی که ما در قندان، با رئیس یکی از شعب بانک صادرات پیرامون پرداخت تسهیلات این بانک داشتیم گفته شد که در صورت باز کردن حساب جاری بدون دسته چک در یکی از شعب این بانک و عملکرد یک الی دوماهه خوب امکان پرداخت تسهیلات با شرایط مناسب به مردم وجود دارد.

بروز رسانی ۲۴ شهریور ۹۷

دوستانی که قصد دریافت تسهیلات مسکن هستند علاوه بر تسهیلات اوراق می‌توانند با مراجعه به بانک سینا از تسهیلات ۷۰ درصد روی سند ملک استفاده کنند.

بروز رسانی ۲۰ شهریور ۹۷

با توجه به پیگیری‌ها و تجاربی که در زمینه تسهیلات بانکی داریم می‌توانیم “صرفا” به عنوان مشاور در خدمت عزیزان باشیم و در بخش نظرات به سوالات شما پیرامون تسهیلات بانکی پاسخ دهیم. لطفا سوالاتتان را در بخش دیدگاه‎ها به صورت کامل و با جزئیات تمام مطرح کنید.

وام فوری بانک آینده

بانک آینده نیز این روزها طرح های مختلفی برای تسهیلات دارد که می‌توانید برای استفاده از آن به شعب این بانک مراجعه کنید. به دلیل متفاوت بودن نظر هر یک از رئیس شعب این بانک قطعا مراجعه حضوری بهترین روش است.

وام فوری بانک قوامین

این روزها قطعا تبلیغات تسهیلات مختلف بانک قوامین را مشاهده کرده‌اید. این بانک نیز با شرایطی طبق اسناد و وثایقی که شما در اختیار او می‌گذارید به شما وام فوری می‌دهد. به شعب این بانک در سرتاسر کشور مراجعه کنید.

۲ طرح ویژه بانک ملت برای ارائه تسهیلات فوری

2 طرح ویژه بانک ملت برای ارائه وام فوری

بانک ملت یکی از بزرگترین بانکهای خصوصی شده کشور است که با ۲ طرح ویژه به مشتریان خود تسهیلات ارائه می نماید. در طرح اول مشتریان می توانند با وثیقه گذاری ملک تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند که مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۴۸ ماه و سود آن نیز ۱۸ درصد قید شده است.

دومین طرح بانک ملت نیز نیازی به ارائه سند نداشته و مشتری تا سقف ۱۰ میلیون تومان با شرایط و صلاحدید رئیس شعبه می تواند از تسهیلات این بانک بهره مند شود. سود این تسهیلات ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت نیز ۳۶ ماه خواهد بود.

تسهیلات فوری بانک پارسیان

تسهیلات فوری بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز برای ارائه تسهیلات فوری به مشتریان خود از روش سند ملکی استفاده می کند. مشتریان این بانک می توانند تا سقف ۷۰ درصد ارزش ملک را به صورت ۱۲ ماهه و با محدودیت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت نمایند. سود این تسهیلات نیز ۱۸ درصد خواهد بود.

تسهیلات فوری بانک سینا

وام فوری بانک سینا

بانک سینا نیز از دیگر بانکهای فعال در زمینه ارائه تسهیلات فوری به مشتریان است که تا ۷۰ درصد ارزش ملک را به مشتری وام فوری میدهد. سود این تسهیلات ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز ۶۰ ماه قید شده است. البته یک محدودیت ۱۰۰ میلیون تومانی برای ارائه تسهیلات در این بانک وجود دارد.

با سند ملکی از بانک دی وام فوری بگیرید

با سند ملکی از بانک دی وام فوری بگیرید

دیگر بانکی که به صورت فوری به مشتریان خود تسهیلات پرداخت می‌نماید، بانک دی است که با توجه به ارزش ملک وثیقه گذاری شده به مشتری تسهیلات پرداخت می کند. سود تسهیلات ۱۸ درصد سالانه بوده و مشتری می بایست نهایتا ۶ ماهه اقدام به برگرداند تسهیلات نماید.

طرح میانگین حساب بانک انصار

وام فوری از بانک انصار

اولین طرح در این بخش مربوط به تسهیلات فوری است که توسط بانک انصار طبق میانگین حساب مشتریان پرداخت می‌گردد. تفاوت اصلی این طرح با طرح‌های نیازمند سپرده گذاری محاسبه و پرداخت فوری تسهیلات طبق عملکرد حساب قبلی مشتری است.

سود این تسهیلات ۱۸ درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت نیز ۱۲ ماه خواهد بود.

پست‌های مشاوره‌ای ما:

337 نظرات
  1. زف می‌گوید

    سلام همسر من کفاشه و تو بازار کار میکنه امسال وضعیت بد شد و ورشکست شده و باید از صفر شروع کنه سند هم نداره تا بتونه وام بگیره باهاش اما اگه کارشو شروع کنه میتونه قسط های وام رو‌بده میشه راهنمایی کنید از کدوم بانک میتونه حداقل ۵۰میلیون وام برداره؟

    خوشم اومد ۸۰
    دوست نداشتم ۱۳
  2. مهدی می‌گوید

    با سلام ۵۰ تومن وام میخا بگیرم

    سپرده کلا ۱۰ تومن دارم تو بانک انصار

    چطور میتونم وام بگیرم

    خوشم اومد ۳۵
    دوست نداشتم ۱۴
  3. شهرام می‌گوید

    سلام .من کارمند رسمی هستم حداقل ۵۰ملیون نیاز دارم .سپرده ندارم ولی سند ۶دانگ خونه تک برگی دارم .چه بانکی باید مراجعه کنم ؟

    خوشم اومد ۵۷
    دوست نداشتم ۱۲
  4. Soda می‌گوید

    سلام من میخوام یه وام فوری بدون سپرده تا ۳۰ تومن بگیرم میتونم بجای ضامن سند ملکی بزارم و اینکه کدوم بانک بهتره

    خوشم اومد ۴۴
    دوست نداشتم ۱۰
  5. فرزاد می‌گوید

    ۲۰ میلیون وام میخوام.۴ میلیون نقد دارم برای سپرده گذاری.۲ ضامن هم میتونم بیارم.کدوم بانک با این شرایط وام میده؟؟

    خوشم اومد ۲۶
    دوست نداشتم ۶
  6. SÆED می‌گوید

    من دنبال یک وام فوری ۲۰ تومنی هستم راهنمایی کنید.

    خوشم اومد ۱۴
    دوست نداشتم ۲
  7. خبات آهی، می‌گوید

    من دنبال وام خریدمسکن هستم هیچ گونه حسابی ندارم چه کاربایدبکنم که وام بگیرم ممنون میشم راهنمایم کنید

    خوشم اومد ۴۴
    دوست نداشتم ۱۰
  8. خانعلی می‌گوید

    سلام من کارمندهستم یک وام ۲۰ میلیونی فوری میخوام هیچگونه سپرده ای هم ندارم باید چکار کنم

    خوشم اومد ۸۰
    دوست نداشتم ۱۳
  9. میلاد می‌گوید

    سلام
    یه وام‌ ۳۰ میلیونی میخوام یه ضامن رسمی هم دارم.سپرده ۱۵ میلسون هم دارم
    اما میخوام ۱۰ روزه بگیرم

    خوشم اومد ۲۹
    دوست نداشتم ۱۸
  10. ا.م می‌گوید

    تا ۵۰ میلیون وام فوری بدون سپرده گذاری می خواهم لطفا راهنمایی کنید

    خوشم اومد ۹۳
    دوست نداشتم ۲۱
  11. alireza می‌گوید

    سلام خسته نباشین
    من نیاز به وام تا ۱۵۰ میلیون دارم لطفا راهنمایی کنین چیکار باید بکنم
    ضامن هم یک سند دارم

    خوشم اومد ۷۵
    دوست نداشتم ۲۳
  12. بابک می‌گوید

    سلام اقای ذاکری
    لطفا منو راهنمایی کنید. برا شروع کار پروار بندی گوساله بصورت سنتی به ۵۰ میلیون پول نیاز دارم.وام مضاربه میخوام و سند خونه هم برا ضمانت دارم

    خوشم اومد ۳۱
    دوست نداشتم ۹
  13. ستاره می‌گوید

    بدهکاری دارم وام فوری با کمترین ضامن راهنمایی نمایید.متشکرم

    خوشم اومد ۳۵
    دوست نداشتم ۱۰
  14. معصومه می‌گوید

    سلام-م.ق هستم شرایط بد اقتصادی هستم درامد من ماهی ۵میلیون تومان هست چون قبلا نزول گرفتم هی بدهی من بیشتر میشه ولی به ۱۰۰میلیون نمیرسه میخوام از بانکهای مختلف وام خرد بگیرم از شر این بدهی خلاص شوم .فکر شبانه روز به بدهی مرا افسرده کرده..پیشنهاد چیه

    خوشم اومد ۳۰
    دوست نداشتم ۳۱
  15. نیما می‌گوید

    سلام.من مستمری بگیر هستم ومبلغ ۲۰میلیون وام فوری نیاز دارم.میتونم گواهی کسر از حقوق و سفته بدم چون امکان سپرده گزاری و ضامن شخص رو ندهرم.از کدوم بانک به غیر از رفاه میتونم درخواست کنم؟ممنون از راهنمایی شما و وقتی که اختصاص میدید.ساکن تهران هستم.

    خوشم اومد ۳۶
    دوست نداشتم ۱۴
  16. عباس می‌گوید

    سلام من نیاز به پول دارم .۸۰ میلیون برای عروسی و خونه

    خوشم اومد ۲۳
    دوست نداشتم ۵
  17. امین قاضی می‌گوید

    سلام. دوست عزیز من به وام در حدود ۱۰ میلیون نیاز دارم و مسله اینجاست که ضرورتا باید یکی دو روزه به دستم‌برسه.
    ضامن معتبر دارم جهت ضمانت/
    امکانی هست که بشه طی یکی دو روز این مبلغ به دستم‌برسه؟
    محل زندگی :مشهد
    ممنون از زحماتتون

    خوشم اومد ۱۷
    دوست نداشتم ۱۰
  18. نصیری می‌گوید

    با سلام،
    من قصر خرید مسکن دارم و وام مسکن اولی هم گرفتم ولی می خوام یه وام ۱۰۰ تومنی دیگه هم بگیرم.
    امکانش هست راهنمایی بفرمایید

    خوشم اومد ۳۸
    دوست نداشتم ۱۲
  19. مصطفی می‌گوید

    سلام من احتیاج ۳۰ یا۲۰ میلیون وام احتیاج دارم برای خرید خودرو۸ ماهه تسویه می کنم ضامن کارمند دولت دارم سپرده وسند هم ندارم

    خوشم اومد ۲۶
    دوست نداشتم ۱۰
  20. نوری می‌گوید

    سلام. خسته نباشید. من ۲۰ میلیون وام برای خرید خودرو میخوام با اقساط ۳۶ ماهه و سود کم.در حال حاضر ۱۱ میلیون پول دارم خودم. ضامن ندارم و اینکه پدر و همسرم حساب جاری و دسته چک دارن و همسرمم جواز کسب داره برای مغازه. میشه از اینها استفاده کرد؟ و اینکه ممنون میشم راهنمایی کنید از کجا و چطور میتونم وام بگیرم.

    خوشم اومد ۲۸
    دوست نداشتم ۱۰
  21. حمید می‌گوید

    سلام من حمید هستم میخوام ی وام ۶۰میلیون تومانی بگیرم حسابم زیاد معدل نداره ولی خیلی احتیاج دارم ب این وام حسابم بانک صادرات هستش سند ملکی دارم جواز کسب هم دارم سند ب نام مادرم هستش و جواز کسب هم همینطور ولی وکالت دارم ک کاراش رو من انجام میدم از جواز تا امور بانکی و اداری چکار کنم کجا برم

    خوشم اومد ۳۵
    دوست نداشتم ۱۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم