خرید و فروش و قیمت روز پراید در اپلیکیشن دیوار

قیمت روز پراید در سایت دیوار یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد نسبت به آن به شک افتاده‌اند و حتی بعضی‌ها معتقدند که دلیل اصلی گرانی‌های اخیر پراید همین سایت نیازمندی بوده است. در ادامه مصاحبه موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو را می‌خوانید که به این موضوع اشاره شده است.

 

سعید موتمنی رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون قیمت خودروها در سایت نیازمندی‌های دیوار گفت: یکی از مشکلات اساسی موجود در بازار خودرو که به تازگی رخ داده است موضوع درج قیمت های نجومی و پرت برای خودرو در سایت‌های اینترنتی است که هیچ ضابطه‌ای برای آن وجود نداشته و عملا باعث بهم ریختگی در بازار خودرو شده است.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره به وضعیت بازار خرید و فروش خودروها گفت: به طور قطع اعلام می‌کنم که قیمت خودروها در سایت‌های اینترنتی مانند دیوار فیک و جعلی بوده و هیچ مبنای منطقی و درستی ندارند و صرفا برای افزایش قیمت غیر منطقی بهره برداری می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به معضلات دیگر در بازار خودرو گفت: یکی دیگر از مشکلات موجود در بازار خودرو شبکه‌های اجتماعی هستند که بدون نظارت اقدام به قیمت گذاری و قیمت دهی می‌کنند و عملا بر موج گرانی‌ها افزوده و تلاطم را بیشتر می‌کنند. قیمت روز پراید در حالی در تلگرام اعلام میشد که به هیچ وجه در بازار واقعی با آن قیمت‌ها معامله نمیشد!

گفتنی است که در حال حاضر قیمت روز پراید در دیوار به چیزی در حدود ۳۲ تا ۴۰ میلیون تومان رسیده است و فروشنده واقعی برای فروش فوری خودروی خود قیمت بالاتر از ۳۵ میلیون تومان برای آن ثبت نمی‌کند. پیشنهاد چرخان برای خرید پراید نیز این است که برای خرید مناسب این خودرو به نیازمندی های استان‌های دیگر مراجعه نمایید و به راحتی با یکی دو میلیون تومان قیمت پایین‌تر اقدام به خرید نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم