مشاوره خرید و فروش بیت کوین (به‌روز رسانی ۷ مهر ۹۸)

بررسی خرید و فروش بیت کوین یکی از مسایل بسیار مهمی است که تریدرها (معامله کنندگان) به آن توجه زیادی داشته و بر اساس برخی واقعیت‌ها و همچنین شرایط بازار، اقدام به معامله می‌‌کنند.

از آنجایی که به خاطر نوسانات قیمتی زیاد بیت کوین، حضور در این بازار برای بسیاری از کاربران جذاب شده است، پس توجه به شرایط این رمز ارز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به همین خاطر قصد داریم در این مقاله به‌صورت منظم، وضعیت بازار بیت کوین را تحلیل کرده و اگر سوال یا پیشنهادی دارید، با سایرین مطرح کنیم.

به روز رسانی ۲۰ مهر ۹۸ قیمت بیت کوین

بیت کوین توانست خودش را بالای ۸ هزار دلار حفظ کرده و به مرز ۸۵۰۰ هم برسد اما همچنان در شکستن این مقاومت ناکام مانده و بسیاری بر این عقیده هستند که مجدد سقوط می‌کند. در صورتی‌که حد پایینی بیت کوین در ۷۲۰۰ دلار شکسته شود، سقوط به کانال ۶ هزار بسیار زیاد است اما اگر بیت کوین بتواند به ۹ هزار دلار نزدیک شود، مجدد کانال ۱۰ هزار دلار را هم خواهد دید.

قیمت دلاری بیت کوین: ۸۳۵۸ دلار

قیمت ریالی بیت کوین (محاسبه با نرخ سنا): ۹۵٫۲۸۳٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۷ مهر ۹۸ قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین با یک ریزش نسبتا شدید حتی ساعاتی وارد کانال ۷هزار دلار هم شد و در حال حاضر بین ۸ هزار تا ۸۲۰۰ دلار در نوسان است. به‌نظر می‌رسد بیت کوین نهایت تا ۹هزار دلار هم توانایی رشد داشته ولی بعد از آن احتمال ریزش به پایین‌تر از کانال ۷ هزار و حتی تا ۵ هزار دلار تا پایان سال جاری میلادی محتمل باشد.

قیمت دلاری بیت کوین: ۸۱۷۹ دلار

قیمت ریالی بیت کوین (محاسبه با نرخ سنا): ۹۳٫۵۸۷٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۱۲ شهریور ۹۸ قیمت بیت کوین

پس از افت و خیزهای فراوان و در حالی‌که بهای بیت کوین در طی هفته گذشته به حدود ۹۴۰۰ دلار رسیده بود، دوباره سد ۱۰هزار دلاری را شکست. اگر بیت کوین بتواند خودش را تا یک روز در محدوده ۱۰۴۰۰ دلار حفظ کند، می‌توان به رشدش تا قیمت ۱۱۰۵۰ دلار نیز امید بست، در صورت سقوط به مرز ۹هزار دلار بازگشته اما از آنجایی که یک خط حمایتی بسیار قوی در محدوده ۹۰۵۰ دلار برایش ایجاد شده، به‌سختی می‌توان سقوط به زیر این بها را به این راحتی‌ها متصور بود.

قیمت دلاری بیت کوین: ۱۰۳۷۰ دلار

قیمت ریالی بیت کوین (محاسبه با نرخ سنا): ۱۱۸٫۲۲۰٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۲۲ مرداد ۹۸ قیمت بیت کوین

بیت کوین در طی دو روز اخیر خودش را در بالای ۱۱هزار دلار نگاه داشته اما در عبور از مرز روانی ۱۲هزار دلار نیز ناکام بوده است. اگر بیت کوین بتواند خودش را به بالای مقاومت ۱۲۳۰۴ دلار برساند، می‌توانیم انتظار جهش قیمت تا بیش از ۱۳ هزار دلار را داشته باشیم. پس از آن هدف بعدی ۱۴هزار دلار است. از سوی دیگر اگر قیمت به زیر خطوط میانگین متحرک برسد، احتمال سقوط قیمت تا نزدیک به ۹هزار هم دلار وجود دارد.

قیمت دلاری بیت کوین: ۱۱۲۹۷ دلار

قیمت ریالی بیت کوین (محاسبه با نرخ سنا): ۱۳۲٫۱۸۳٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۱۵ مرداد ۹۸ قیمت بیت کوین

بیت کوین در طی یک هفته اخیر شاهد جهش قیمتی نسبتا زیادی بود و حتی امروز توانست مقاومت ۱۲هزار دلاری که عددی سخت برای عبور به‌نظر می‌رسید، پشت سر بگذارد. حالا پادشاه ارزهای دیجیتال در تلاش است تا از خط روند نزولی نیز فاصله گرفته که در صورت موفقیت، نشان دهنده میل به خرید در سطوح بیشتر خواهد بود. این امر سبب می‌شود بها تا مبلغ ۱۳۱۵۶ دلار نیز افزایش یافته و با عبور از ۱۳۲۰۰ دلار تا نزدیکی ۱۴هزار دلار نیز پیش برود. در صورت عبور از این رقم حتی تا ۱۷ هزار دلار هم می‌توان صعود بیت کوین را متصور بود.

قیمت دلاری بیت کوین: ۱۲۱۵۹ دلار

قیمت ریالی بیت کوین (محاسبه با نرخ سنا): ۱۴۵٫۳۰۴٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۷ مرداد ۹۸ قیمت بیت کوین

بیت کوین نتوانست خودش را در قیمت بالاتر از ۱۰هزار دلار نگاه داشته و حال بهای آن بین قیمت ۹۵۰۰ تا ۹۷۰۰ دلار در نوسان است. به‌نظر می رسد که باید در انتظار یک تغییر بزرگ نیز باشیم و اگر بیت کوین بتواند مجدد قیمتش را به بالای ۱۰هزار دلار برساند، این بار بهای بزرگ‌ترین ارز دیجیتالی دنیا تا ۱۱هزار دلار نیز خواهد رسید، اما اگر روند نزولی ادامه یابد، سقوط تا ۸۵۰۰ دلار هم دور از ذهن نخواهد بود.

قیمت دلاری بیت کوین: ۹۵۸۶ دلار

قیمت ریالی بیت کوین (محاسبه با نرخ سنا): ۱۱۵٫۵۱۹٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۱ مرداد ۹۸ قیمت بیت کوین

چند روزی است که بیت کوین در برزخی بین خریداران و فروشندگان قرار گرفته و در کانال ۱۰هزار دلاری حرکت می‌کند. اگر قیمت بیت کوین بتواند از مقاومت بالایی یعنی مبلغ ۱۰٫۷۰۰ دلاری عبور کند، می‌توان تا خط مقاومت بعدی که نزدیک به ۱۴هزار دلار است، از آن انتظار رشد را کشید اما اگر در مسیر نزولی قرار بگیرد، تا ۹۷۰۰ دلار هم پایین آمده و در صورت سقوط بیشتر تا ۷۴۰۰ دلار هم سقوط می‌کند.

قیمت دلاری بیت کوین: ۱۰۰۶۴ دلار

قیمت ریالی بیت کوین (محاسبه با نرخ سنا): ۱۲۰٫۷۹۲٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۲۴ تیر ۹۸ قیمت بیت کوین

از ۲ روز گذشته قیمت رمزارزها رو به افول گذاشته که عوامل مختلفی برای آن‌ها عنوان می‌شود. طبق پیش بینی کارشناسان، این نزول می‌تواند ادامه دار بوده و حتی تا مبلغ ۸۵۰۰ دلار نیز در کوتاه مدت ادامه پیدا کند. از آنجایی که بیت کوین در کانال قیمتی ۱۲۵۰۰ تا ۱۳۰۰۰ دلار با مقاومت زیادی روبه‌رو شد، انتظار برای جهش قیمت در حال حاضر کمی دور از ذهن است.

قیمت دلاری بیت کوین: ۱۰۲۰۰ دلار

قیمت ریالی بیت کوین (محاسبه با نرخ سنا): ۱۲۶٫۵۹۷٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۱۵ تیر ۹۸ قیمت بیت کوین

در ابتدای هفته گذشته قیمت بیت کوین در کانال ۱۲۵۰۰ دلار با مقاومت روبرو شد و در طی چند روز اخیر نوسانات به صورت اندک بوده و محدوده قیمتی در کانال ۱۱ هزار دلار قرار دارد. در حال حاضر پیش بینی بر روی ثبات قیمت تا پایان هفته است اما چون بازار رمز ارزها بسیار ریسک پذیر است، امکان اتفاقات عجیب و غریب هم وجود دارد.

قیمت دلاری بیت کوین: ۱۱۳۹۳ دلار

قیمت ریالی بیت کوین (محاسبه با نرخ سنا): ۱۴۶٫۷۹۵٫۰۰۰ تومان

5 نظرات
  1. رضا می‌گوید

    جوجه راآخرپاییزمی شمارند

    دوست نداشتم ۱
  2. Soheil می‌گوید

    ایا بیت کوین که میگن تا ۵۰هزار دلار و حتی یک میلیون دلار هم رشد میکنه درسته؟؟

    خوشم اومد ۱
    1. آرش پارسا می‌گوید

      هیچ چیزی رو نمی‌شه با قطعیت درباره ارزهای دیجیتال و بیت کوین عنوان کرد اما نگاهی به روند رو به رشد بیت کوین نشون داده که هیچ چیزی برای آن بعید و دور از دسترس نیست!

      خوشم اومد ۱
      دوست نداشتم ۱
  3. صادق می‌گوید

    من خیلی برای ورود به بازار ارز دیجیتال و خرید بیت کوین مردد هستم . بنظر شما بیت کوین بگیرم و یهو سقوط نمیکنه ؟

    خوشم اومد ۱
    1. آرش پارسا می‌گوید

      عملکرد بیت کوین در طی ۱۰ سال اخیر ورود خودش به بازار نشون داده که هم استقبال ازش رو به گسترش بوده و هم مقبولیت و قیمتش!

      خوشم اومد ۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم