محبوب‌ترین تیم فوتبال در اینستاگرام کدام است؟

اینستاگرام اپلیکیشن محبوبی است که این روزها در هر تلفن هوشمندی یافت می‌شود. این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و سال به سال با افزایش میلیونی کاربران از نقاط مختلف جهان مواجه گردید.

تقریبا تمامی هنرمندان، برندها، افراد سیاسی، تیم‌های ورزشی و بسیاری دیگر از افراد مشهور، در این شبکه اجتماعی عضو هستند و روزانه با منتشر کردن پست‌های مختلف برای دنبال‌کنندگان‌شان، در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.

تیم‌های فوتبال هم در اینستاگرام حضور پررنگی دارند و هرکدام با فالوورهای میلیونی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. اما شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید محبوب‌ترین تیم فوتبال لیگ اروپا در اینستاگرام کدام است.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ۵ تیم پرطرفدار لیگ اروپا با فالوورهای میلیونی در لیست محبوب‌ترین‌ تیم‌های فوتبالی قرار گرفته‌اند. تیم بارسلونا با ۴۲.۵ میلیون فالوور در رتبه اول پرطرفدارترین تیم فوتبال قرار دارد. در رتبه دوم تیم رئال‌مادرید با ۱.۵ میلیون فالوور کم‌تر، درست پایین بارسلونا قرار گرفته است. تیم‌های منچستر، آرسنال و چلسی رتبه‌های سوم تا پنجم این لیست را تشکیل می‌دهند. تفاوت تعداد فالوورهای این سه تیم آخر به نسبت بارسلونا و رئال‌مادرید تقریبا زیاد است.

نظر شما در رابطه با تعداد فالوورهای تیم‌های فوتبالی چیست؟ آیا می‌توان باتوجه به تعداد فالوورها میزان محبوبیت این تیم‌های فوتبالی را در دنیای واقعی تشخیص داد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم