خطرناک‌ترین بازیکنی که باید مدافعین تراکتورسازی حواسشان به او باشد

امروز و در یک بازی بسیار مهم تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی آذربایجان به مصاف هم می‌روند که حواشی این بازی بسیار فراتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم. در حالیکه همیشه بازی این دو تیم جنجالی میشد ولی حالا با حواشی سیاسی و اتفاقات این روزها جنجالی‌تر شده و شاید یکی از مهم‌ترین بازی‌های چند سال اخیر این دو تیم در استادیوم آزادی برگزار شود.

 

بازیکنان استقلال برای این بازی عبارتند از:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، فرشاد محمدی مهر، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی و روح الله باقری

 

بدین ترتیب به نظر می‌رسد مهم‌ترین و خطرناک‌ترین بازیکنی که امروز تراکتوری‌ها باید حواسشان به شدت به او باشد، وریا غفوری است که در ادامه درخشش هفته گذشته به قصد تکرار این درخشش در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود.

بعد از او شاید می‌توان به فرشید اسماعیلی اشاره کرد که کسی است که برای جبران اشتباهات هفته گذشته خود وارد میدان می‌شود و اگر مدافعین تراکتورسازی توجه ویژه‌ای به نداشته باشند شاید اتفاقات جبران ناپذیری در زمین رخ دهد.

هواداران تراکتورسازی در تهران آماده حضور در استادیوم هستند و عاشقان این تیم سرخپوش نیز از تبریز و ارومیه و …. راهی تهران شده‌اند تا تیمشان را در یک بازی سخت تنها نگذارند و ثابت کنند که پرشورترین هواداران لیگ برتر هستند و هیچ تیمی حتی دردانه‌های پایتخت نشین نیز این هواداران را ندارند.

یکی از نکات مهمی که شاید در تحلیل بسیاری از رسانه‌ها مغفول مانده ترکیبی است که دو تیم به مصاف یکدیگر می‌فرستند. از سویی استقلال تهران یکی از قوی‌ترین تیم‌های یک دهه اخیر خود را در اختیار دارد و با جذب بازیکنان جدید توانسته به یک غول بی شاخ و دمی تبدیل شود که حتی قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر نیز از او می‌ترسد و هواداران رقیبش نیز می‌دانند که رقابت با استقلال حداقل تا نیم فصل بسیار سخت خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم