تراکتورسازی در دو راهی مربی ایرانی یا خارجی بزرگ؟

تراکتورسازی تبریز که این روزها مقتدرترین برد لیگ برتر را یدک می‌کشد با مربی ایرانی خود روز به روز در حال پیشرفت بوده و به نظر می‌رسد محمد تقوی به خوبی توانسته شاگردان نامدارش را شناخته و بهترین سیستم را برای آن‌ها انتخاب کند و شاید اگر توشاک به خوبی می‌توانست از قابلیت تقوی استفاده کرده و کمی از مشورت‌های بیشتری برای هدایت تیم استفاده می‌کرد حالا به یک اسطوره مانند تونی اولیویرا تبدیل می‌شد.

اما یکی از مسائلی که این روزها به طور عجیبی در بین هواداران تراکتورسازی دست به دست می‌چرخد این است که واقعا تراکتورسازی نیازمند یک مربی بزرگ خارجی است و یا می‌توان با حضور مربیان داخلی نیز موفق شد؟

تراکتورسازی تبریز

این صحبت‌ها از آنجایی مطرح می‌شود که اولا تقوی به خوبی توانسته روند رو به رشد برای این تیم بزرگ آذربایجان به ارمغان بیاورد و از سوی دیگر شنیده‌هایی از اکسین البرز به گوش اهالی رسانه شنیده شده که فراز کمالوند پیشنهاد اغوا کننده‌ای از لیگ برتر دارد که طبیعتا با یک بررسی ساده در بین تیم‌های لیگ برتری و مشخصات پیشنهاد می‌توان به سادگی متوجه شد که پای مالک متمول تراکتورسازی در میان است تا او را از تیم متمول دسته یکی گرفته و احتمالا به عنوان دستیار یک مربی بزرگ خارجی معرفی کند و یا حتی با احتمال بسیار کم به عنوان سرمربی تراکتورسازی معرفی کند.

به نظر می‌رسد که این اتفاقات با واقع نگری هر چه بیشتر مالک این تیم بزرگ آذربایجان به نفع تیم تمام خواهد شد و باید شاهد پیشرفت روز افزون شیران دلاور تراکتورسازی باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا با وضعیت فعلی ارز حضور یک مربی خارجی بزرگ برای تیم موثر خواهد بود و به صرفه است یا می‌توان با یک مربی داخلی کار را به نحوه احسن ادامه داد؟

2 نظرات
  1. علی می‌گوید

    حضور تقوی و توشاک کنار هم به یک هفته هم نرسید.

  2. صمدبرزگر می‌گوید

    تراکتور تیم بزرگیست و هواداران زیادی و بازیکنان بزرگی دارد برای کنترل این تیم نیاز به مریی بزرگ میباشد در غیر اینصورت حاشیه های تیم جلوی موفقیت این تیم را خواهد گرفت.تقوی جرات تعویض بازیکن را ندارد فقط زورش به سوگیتای مظلوم میرسد

    خوشم اومد ۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم