تراکتورسازی به دنبال تکمیل ستاره‌های ایرانی خود است

آندرانیک تیموریان از آن دسته بازیکنانی است که علیرغم کیفیت بالای فنی اما نتوانسته‌اند نقشی در موفقیت تیم‌های خود داشته باشد و شاید تلخ‌ترین روزگاری که او تجربه کرده به همان سالی بازمی‌گردد که در بازی معروف و نحس تراکتورسازی و نفت تهران اخراج شد و هیچ وقت مشخص نشد که چرا تیموریان اخراج شد؟

آندرانیک تیموریان که حالا به یکی از نمادهای کنار گذاشته تیم ملی کی روش تبدیل شده و در دیگر تیم تبریزی به موفقیتی دست پیدا نکرد شنیده می‌شود که در انتظار پیشنهاد مالک متمول تراکتور بوده و در صورت موافقت مالی به ستاره‌های تبریز اضافه می‌شود و تیم کهکشانی تراکتور را کهکشانی‌تر خواهد کرد.

تراکتورسازی تبریز

این بازیکن که سابقه حضور در لیگ انگلیس را داشته و در تیم استقلال تهران نیز تجربه‌های زیادی داشته است به یکی از گزینه‌های احتمالی تراکتور تبدیل شده که به منظور تقویت خط هافبک این تیم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اما مخالفان حضور این بازیکن در تبریز می‌گویند که سن بالای او عملا یک مانع بزرگ برای درخشش تیموریان محسوب می‌شود و دیگر او کارایی قبلی خود را ندارد و بازی‌های اخیر وی در دیگر تیم تبریزی نشان دهنده تایید این صحبت‌هاست ولی در مقابل موافقان حضور این بازیکن مدعی هستند که تیموریان نیاز به حضور در یک تیم بزرگ داشته و در صورت حضور در جو یک تیم بزرگ همانند تراکتورسازی امکان شکوفایی استعداد و توانایی خود را خواهد داشت.

همچنین موافقان وی می‌گویند که تیموریان به خوبی قادر به مدیریت خواهد بود و کاپیتانی تراکتور برازنده بزرگی مثل اوست که بتواند ستاره‌های بزرگ تبریز را مدیریت کرده و از نگرانی هواداران بکاهد.

 

به نظر شما مخالفین یا موافقین در بیان دلایل خود موفق بوده‌اند؟ با کدام یک موافقید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم