با وب‌سایت قندان همکار شوید

یکی از افتخارات ما در چند سال اخیر، همکاری نزدیک با عاشقان و علاقه‌مندان اخبار گوناگون در دنیای وب است که در این راستا وب‌سایت‌های آی‌تی‌رسان و چرخان که در حوزه فناوری و خودرو مشغول به فعالیت هستند، برای تعامل با شما خوبان متولد شد.

چندی پیش سومین وب‌سایت ما با عنوان قندان و به‌صورت آزمایشی راه اندازی شد و به مدت چند ماه بر روی آن مطالبی قرار گرفت. قندان که موضوعات گسترده‌ای را پوشش می‌دهد، یک وب‌سایت در حوزه علایق روزانه بوده و گرایش‌های بسیار زیادی از سرگرمی و اقتصاد گرفته تا دانش و آموزش را پوشش می‌دهد.

حال قصد داریم تا فعالیت وب‌سایت قندان را به‌صورت رسمی و جدی آغاز کرده و بدین خاطر نیاز به علاقه‌مندانی داریم که دوست دارند در زمینه‌های گوناگون بنویسند، حال چه تالیف و چه ترجمه، تفاوتی ندارد! اگر به یکی از شاخه‌های وب‌سایت قندان علاقه‌مند هستید، فرم زیر را  پر کنید و برای ما ارسال نمایید.

پیش از ارسال توجه داشته باشید که شرایط زیر را دارید و صرفا برای امتحان خودتان یا یک علاقه زودگذر، اقدام به پر کردن فرم نکرده و تعهد را نیز چاشنی کارتان کنید تا تبدیل به دوستانی همیشگی در دنیای شیرین قندان شویم.

– تسلط کافی به زبان انگلیسی و یا دانش و توانایی کافی در نوشتن مقالات
– توانایی مناسب در نگارش و رعایت اصول پایه ادبی
– خلاقیت و ابتکار برای پیشنهاد دادن مقالات و نوشتن مطالبی که جذابیت و کاربرد بالایی دارند
– گذاشتن وقت کافی برای یک همکاری منظم و پیوسته به همراه پشتکار جهت استمرار آن
– 
تعهد کاری و اخلاقی به تیم قندان

اگر این شرایط را داشتید، فرم زیر را بسته به علاقه و تخصص خودتان پر کرده و منتظر شوید تا یک ایمیل برایتان ارسال کنیم. پس از آن، یک دوره کوتاه از همکاری ما آغاز و پس از پایان یافتنش، در صورت مناسب بودن شرایط همکاری، شما یکی از دوستان صمیمی قندان در دنیای شیرینش خواهید شد.

گفتنی است جهت جبران بخشی از زحمات شما خوبان، مبلغی را هم در نظر خواهیم گرفت که پس از پیوستن به تیم ثابت قندان، در پایان هر ماه وارد حساب‌تان خواهد شد تا علاقه شما فقط در معنویات خلاصه نشود!

شما می‌توانید ۱ تا ۳ بخش را تیک بزنید

1 نظر
  1. Baran می‌گوید

    من بعد از کنکور میتونم همکاری کنم?

    خوشم اومد ۵
    دوست نداشتم ۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم