الگوهای جالب آتش بازی برای چهارشنبه سوری ۹۷ + تصاویر

سال نو میلادی نیز آغاز شد و به مناسبت آغاز سال نو، آتش بازی‌هایی در سراسر جهان برگزار شد که بسیار جالب و شگفت انگیز بودند. هم‌چنین با ایده گرفتن از این آتش ‌بازی‌ها، می‌توان برای چهارشنبه سوری ۹۷ نیز این ایده‌ها را، هم در شهر تهران توسط شهرداری تهران و هم در شهرهای دیگر، اجرایی کرد.

البته ما در این مطلب قصد داریم به معرفی مسابقات آتش بازی در سراسر دنیا هم بپردازیم. پس با ما در ادامه همراه باشید.

 

آتش بازی برج الخلیفه

 

چهارشنبه سوری 97

 

در حقیقت یکی از بهترین مکان‌ها برای آتش بازی و نورافشانی برج‌ها هستند. اما اگر این برج، بلندترین برج جهان باشد چه می‌شود؟ برج الخلیفه دبی، نقش بسیار برجسته‌ای در آتش بازی سال نو دارد و این اتفاق نیز منجر‌به حضور گردشگران در این شهر شده است. در واقع آتش بازی در این برج از ناحیه پایین برج شروع می شود و سپس به بالاترین نقطه می‌رسد. این آتش بازی، مناظر شگفت انگیزی از این برج به نمایش می‌گذارد.

 

 

مسابقات آتش بازی مونترال کانادا

 

 

در واقع در مونترال کانادا علاوه بر جشن و آتش بازی سال نو، مسابقات آتش بازی و نورافشانی هم برگزار می‌شود. این مسابقه به نوعی جام‌جهانی آتش بازی است که بهترین آتش بازی در این شهر مشخص می‌شود. در واقع، هر تیم به مدت سی دقیقه فرصت دارد تا آتش بازی خود را نمایش دهد و در آخر هم قهرمان این مسابقه مشخص می‌شود.

 

 

آتش بازی رویایی در لوییزویل آمریکا

 

 

 

فستیوال سالانه اسب‌سواری کنتاکی که در شهر لوییزویل آمریکا برگزار می‌شود، قبل از شروع به کار خود، جشنی را برگزار می‌کند. در این جشن که نورافشانی و آتش بازی هم انجام می‌شود، حدود ۶۰ تن مواد منفجره آتش بازی، در حدود ۲۸ دقیقه، نمایش آتش بازی بسیار زیبا و شگفت‌انگیزی را برای مردم نشان می‌دهند.

 

 

جشنواره بین‌المللی آتش بازی پوهانگ، کره جنوبی

 

 

در کره جنوبی هرسال جشنواره‌های مخلتف آتش بازی برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها در شهر پوهانگ است. در این جشنواره شرکت‌کنندگان از سراسر جهان برای حضور در مسابقه آتش بازی به این شهر می‌آیند. این جشنواره که در فصل تابستان برگزار می‌شود گردشگران زیادی را به این شهر می‌کشاند. با این حال شما در این جشنواره که حدود یک هفته زمان می‌برد، میتوانید حضور پیدا کنید و از آتش بازی‌ها و نورافشانی‌های بسیار زیبایی که حاصل کار و تلاش شرکت‌کنندگان است دیدن کنید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم