چرا می‌گوییم حق تراکتورسازی جز قهرمانی نیست؟

تراکتورسازی تبریز در اولین بازی خود بعد از تعطیلات لیگ عملا در قامت یک قهرمان بلامنازع ظاهر شد و طبق شنیده‌ها بسیاری از رقبای این تیم عملا ماست‌ها را کیسه کردند و به شدت از ترس این تیم در تکاپو افتاده‌اند. پرسپولیس و استقلال که حالا همه رسانه‌ها از آنها سخن می‌گویند عملا به دلایل مختلف ضعیف شده‌اند و تراکتورسازی با مدیریت خوبی که دارد عملا به یک ابرقهرمان تبدیل شده و به یکی از کهکشانی‌ترین تیم‌های چندی سال اخیر در لیگ برتر تبدیل شده است.

این تیم که چند سال قبل تجربه و خاطره بسیار تلخ بازی آخر با نفت را به دوش می‌کشد و سال‌ها برای کسب قهرمانی تلاش کرده است، حالا با مدیریت جدید و متمول خود توانسته هر ابزاری را برای رسیدن به قهرمانی کسب کرده و کسی نیست که بتواند به این سوال پاسخ دهد که چرا نباید تراکتورسازی قهرمان شود؟

تراکتورسازی تبریز

تیمی که پرشورترین هواداران فوتبال کشورمان را در اختیار دارد و حتی در دسته‌های پایین‌تر نیز هزاران نفر برای این تیم به ورزشگاه می‌آمدند و شاید پایه گذاری حمایت مردم از تیم‌های شهر خودشان بودند و برخلاف بسیاری از شهرهای دیگر که با آمدن پرسپولیس و استقلال، آنها را میزبان بازی می‌کردند، در تبریز این حرف‌ها نبود و وقتی پای تراکتور در میان باشد حتی رئال مادرید و بارسلونا نیز طرفدار چندانی ندارند!

طرفداری هواداران تراکتور از تیم محبوبشان فقط هواداری از یک تیم فوتبال نیست، آنها با بردش خوشحال می‌شوند و با باختش اشک می‌ریزند و محکم‌تر از قبل تشویق می‌کنند! آنها به خوبی می‌دانند که عشق به تیراختور عشق به یک آرمان بزرگ است که مردمان این شهر دارند و آن هم حفظ اصالتشان است.

تراکتورسازی تبریز

حالا که عشق و تعصب و شور در این تیم با یک تیم قدرتمند و بزرگ تلفیق شده است همه چیز برای یک قهرمانی بزرگ در لیگ برتر فراهم شده و تراکتورسازی تبریز در صورتی که اتفاقات بازی آخر این تیم با نفت نیفتد قطعا قهرمانی را تجربه خواهد کرد و به یکی از با صلابت‌ترین تیم‌های قهرمان لیگ برتر تبدیل می‌شود. هر چند این به شرطی است که مدیریت و هواداران و کادر فنی و …. بتوانند همبستگی و پشتکار خود را تا آخرین روز لیگ برتر حفظ کنند.

2 نظرات
  1. p می‌گوید

    اقای ذاکری ؟کجایی چرانمیای مشاوره بدی

  2. دانیال هوشمند می‌گوید

    من فکر میکنم همین که تیم داره به سبک اروپایی بازی میکنه و تونسته لرزه به تیمهای دیگه بندازه رضایتبخش باشه. برای قهرمانی نباید به تیم فشار آورد بخصوص رسانه های گرامی.
    دانیال هوشمند از خراسان شمالی.شهرستان شیروان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم