نوسازی فضای خانه و ساختمان برای تنوع در سال ۹۸

با توجه به زمان کم و هزینه‌های بالایی که باید برای نوسازی فضای خانه در نوروز ۹۸ انجام دهیم، بهتر است با یک هزینه کم و حتی بدون هزینه، فضای خانه خود را به شکل‌های مختلف تازه‌سازی و نو کنیم. حتی همه این کارها را می‌توان در زمان بسیار کم انجام داد تا لذت یک تغییر خوب در خانه شما احساس شود.

ما در این مقاله به روش‌های مختلف تغییرات دکور خانه و ایجاد دکورهای خاص و البته بسیار ساده با هزینه و زمان کم، می‌پردازیم.

 

دوری از بهم ریختگی در خانه

 

باید موضوع خنده‌داری باشد که فضای خانه شما بزرگ باشد و احساس خوبی نسبت به این فضا نداشته باشید، در واقع با حرکت‌های ساده، شما می‌توانید این فضا را بسیار دل‌انگیز و زیبا کنید.

در واقع اگر در خانه خود از گیاهان و گل‌ها استفاده نمی‌کنید، حتما آن‌ها را به خانه خود اضافه کنید. حتی با جابجایی ظرف‌های آجیل وشکلات روی میز، جابجایی قاب عکس‌ها و اضافه کردن گل و گلدان به خانه‌تان، می‌توانید در نوروز ۹۸ نوسازی فضای خانه خود را آغاز کنید.

هم‌چنین، ساده کردن دکوراسیون خود و اضافه کردن اشیا تزیینی با هزینه کم، می‌تواند این امر را تحقق بخشد.

برای نظم بخشیدن به خانه خود نیز بهتر است، همه اتاق‌های خانه را به همین روش تغییر دکوراسیون دهید.

 

 

استفاده از پارچه‌های روشن مثل کتان

 

شما با استفاده از پارچه‌های روشن و براق می‌توانید فضای نوسازی خانه خود را بسیار روشن‌تر و نورانی‌تر جلوه دهید.

همچنین پیشنهاد ما به شما این است که  به جای استفاده از پرده‌های کلفت و سنگین، از پرده‌های نازکتر و سبکتر و البته روشن‌تر استفاده کنید.

امروزه پرده‌های روشن‌تری در بازار وجود دارند که علاوه‌بر حفظ حریم خصوصی خانه شما، توانایی هدایت نور و روشنایی را به فضای خانه دارند.

علاوه‌بر همه این موارد، نکات ساده و جالب دیگری هم برای نوسازی فضای خانه وجود دارند، مانند چیدمان لباس‌ها در رخت‌‌آویز منزل.

برای مثال اگر شما در فصل زمستان از لباس‌های مشکی و کلفت استفاده می‌کنید و رخت‌آویز خانه شما نیز در کنار درب ورودی قرار دارد، بهتر است لباس‌ها در اتاق‌های دیگر آویزان شوند تا این لباس‌ها، فضای خانه شما را تحت تاثیر رنگ مشکی و حتی زشت کردن جلوه بصری خانه، قرار ندهند.

 

هم‌چنین، می‌توانید فرش‌های سنگین و مصنوعی خود را با فرش‌های دست‌باف تعویض کنید، البته این تعویض ممکن است هزینه زیادی برای شما، در‌بر گیرد.

حتی اگر نیازی به تعویض فرش‌های خود نمی‌بینید، می‌توانید با تعویض موکت‌های خود نوسازی فضای خانه را انجام دهید. امروزه انواع موکت‌ها بر اساس فصل تولید می‌شوند و شما می‌توانید در فصل تابستان از موکت‌های تابستانی استفاده کنید تا فضای زیرپای شما دل‌انگیز و نرم گردد.

موکت‌های هر فصل مختص به آن فصل می‌باشد و این موکت‌ها طول عمر بیشتری نسبت به موکت‌های معمولی دارند.

 

 

جابجایی مبلمان خانه

 

اگر قصد نوسازی فضای خانه را بدون کمترین هزینه‌ای دارید، بهتر است درباره جابجایی مبلمان خانه خود فکری کنید.

با توجه به این‌که ما با نشستن روی مبل‌های خود پس از یک روز خسته‌کننده، آرامش پیدا می‌کنیم، بهتر است تا با جابجایی مبلمان، آرامش بیشتری به خانه خود بیاوریم تا با فضاهای جدید خانه خود که مبل‌ها آن‌ها را اشغال کرده‌اند، آشنا شویم.

برای ایجاد تغییرات و نوسازی فضای خانه توسط جابجایی مبل‌ها نیز می‌توانید مبلمان خود را مانند یک چتر کنار هم بچینید. (در مورد این پیشنهاد بهتر است که مبل یا مبل‌های بزرگتر در بالا یا نوک چتر قرار بگیرند)

البته پیشنهادات زیادی برای چیدمان مبل در خانه وجود دارند که با تحقیق درباره آن‌ها می‌توانید به بهترین شکل موجود، در فضای خانه خود، تغییرات عالی و زیبا ایجاد کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم