معرفی مکان‌های گردشگری جزیره لنکاوی در مالزی

کشور مالزی یکی ازبهترین کشورها برای سفرهای توریستی می‌باشد. در سال‌های اخیر تعداد زیادی گردشگر خارجی به مالزی رفته‌اند که باعث رونق صنعت گردشگری این کشور و رونق اقتصادی شده است. جزیره لنکاوی نیز یکی از ۱۰۰ مجمع‌الجزایر در مالزی است که این منطقه به بهشت ساحلی معروف شده است. هم‌چنین  وجود هتل‌ها و ویلاها و روستاهای زیبا نیز، جمعیت روزافزونی از گردشگران را به خود جذب کرده است. علاوه‌بر همه این موارد، با توجه به تعداد زیاد گردشگران این منطقه، ظرفیت فرودگاه لنکاوی نیز به سه برابر افزایش یافته تا مسافران سفری سریع و راحت به این جزیره داشته باشند.

ما در این مطلب چند مورد از مکان‌های محبوب این جزیره در کشور مالزی را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر قصد سفر به این جزیره را داشتید، بتوانید از این مکان‌ها بازدید داشته باشید.

 

 

پل آسمان

 

پل آسمان لنکاوی که یک پل عابر پیاده به طول ۱۲۴ متر است یکی از گزینه‌های اول برای بازدید در جزیره لنکاوی است. ارتفاع این پل نیز ۷۰۰ متر بالاتر از سطح دریا است.

هم‌چنین این پل، چشم‌اندازی زیبا و هیجان‌انگیز از مکان‌های این جزیره ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، نورپردازی این پل، جلوه خاصی به جزیره لنکاوی ارائه می‌دهد.

 

تله کابین

 

این تله کابین شگفت‌انگیز و زیبا در مالزی در عرض ۱۵ دقیقه شما را به بالای کوه Mt Mat Cincang می‌رساند.

از مزایای این تله کابین می‌توان به چشم‌انداز شگفت‌انگیز از جنگل‌های بارانی، جزایر، آبشارها و بسیاری از نقاط دیگر جزیره لنکاوی اشاره کرد.

هم‌چنین با قرار گرفتن در ارتفاع ۷۰۸ متری بدر بالای کوهستان، می‌توانید هوای بسیار تمیز و عاری از هرگونه آلودگی را در این جزیره تجربه کنید.

دنیای زیر آب

 

پس از مشاهده از ارتفاعات جزیره لنکاوی مالزی، بهتر است به زیر زمین بروید تا سری به این دنیای آبی بزنید. این آکواریوم زیرزمینی که در عمق ۱۵ متری زمین قرار دارد، یکی از زیباترین آکواریوم‌های زیرزمینی در جهان است.

در این آکواریوم انواع کوسه‌ها، ماهی‌های غول‌پیکر و لاک پشت‌هایی وجود دارند که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

این مکان به علت داشتن بیش از ۵۰۰ گونه حیوان آبزی در خود، یکی از پربازدیدترین مکان‌ها در کشور مالزی است.

موزه سه‌بعدی

 

این موزه با داشتن بیش از ۲۰۰ اثر هنری از هنرمندان مختلف، از خاص‌ترین موزه‌های جهان است. وجود نقاشی‌های سه بعدی، جلوه خاص و شگفت‌انگیزی به این موزه داده‌اند.

هم‌چنین داشتن کف سه‌بعدی و ایجاد توهم و گیجی در این موزه، از شگفتی‌های این موزه خارق‌العاده است.

 

آبشار Telaga Tujuh

 

این مکان به خانه فریاد‌ها معروف است و نام محلی این آبشار به معنی آبشار هفت چشمه است. وجود آب خنک و سر در این آبشار این مکان را به یکی از بهترین مکان‌ها برای گردشگران در فصل تابستان تبدیل می‌کند.

هم‌چنین وجود صخره‌های شیب‌دار و سنگ‌های لیز جذابیت این مکان را برای صعودکنندگان به بالای آبشار، بسیار بالا برده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم