قیمت بلیط قطار تهران آنکارا اعلام شد!

قطار مسافربری تهران آنکارا از تاریخ ۱۹ تیر ماه آغاز به فعالیت کرده و دو پایتخت ایران و ترکیه را به یکدیگر متصل می‌کند. البته بر خلاف تصور بسیاری این قطار به‌صورت یک سره حرکت نخواهد کرد!

طبق اعلام رجا، این قطار از تهران حرکت کرده و سپس در کشور ترکیه و دریاچه وان متوقف خواهد شد. در آنجا مسافران از طریق کشتی به طرف دیگر دریاچه رفته و با استفاده از قطارهای ترکیه مسیر خودشان تا آنکارا را ادامه می‌دهند.

قیمت بلیط قطار تهران آنکارا برای بزرگسالان ۷۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان و برای خردسالان ۴۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده اما از آنجایی که مرجع نرخ گذاری بر اساس یورو است، پس این رقم ثابت نبوده و می‌تواند دستخوش تغییرات شود.

قرار است که حرکت این قطار هر چهارشنبه انجام شده و به صورت تقریبا هم زمان از تهران و آنکارا به سوی یکدیگر انجام شود. البته پیش از این قطار تهران به سمت وان از ۱۲ خرداد ماه جاری حرکت خودش را آغاز کرده بود.

گفتنی است که با شرایط فوق، هزینه این سفر برای هر فرد بزرگسال بیش از ۱٫۵ میلیون تومان خواهد شد که با توجه به طولانی بودن سفر و جابجایی‌های صورت گرفته، شاید برای بسیاری منطقی به‌نظر نرسد! این سفر را می‌توان بیشتر از همه برای دو دسته مناسب دانست، اول از همه کسانی که شرایط سفر هوایی را ندارند و دسته دوم اشخاصی که به سفر زمینی و طولانی مدت علاقه‌مند هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم