با آنتوان گریزمان بازیکن جدید تیم بارسلونا بیشتر آشنا شوید + عکس همسر و فرزند

پس از کش‌وقوس‌های فراوان، آنتوان گریزمان پیراهن بارسلونا را به تن می‌کند.

انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا یکی از گره‌های پیچیده تابستان ۲۰۱۹ بود. در نهایت باشگاه بارسلونا با پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو و فسخ قرارداد مهاجم فرانسوی با اتلتیکومادرید، او را به نیوکمپ آورد.

قرارداد گریزمان با بارسلونا پنج ساله است و بند جدایی ۸۰۰میلیون یورویی دارد.

این فوتبالیست مشهور فرانسوی در تاریخ ۲۱ مارس سال ۱۹۹۱ در ماکن فرانسه متولد شد. او پیش از پیوستن به تیم بارسلونا، به عنوان مهاجم در باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید توپ می‌زد.

زندگی حرفه‌ای فوتبالی

از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در باشگاه اسپانیایی رئال سوسیداد بازی می‌کرد و به عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای تیمش شناخته می‌شد. وی برای شکستن رکورد گلزنی برای باشگاهش، در فصل ۱۵–۲۰۱۴ نامزد دریافت بهترین بازیکن فصل شد.

همچنین در سال ۲۰۱۶، نامزد دریافت بهترین بازیکن لالیگا، بهترین بازیکن فیفا و توپ طلا شد. همچنین وی برنده لیگ اروپا در فصل ۱۸–۲۰۱۷ همراه با اتلتیکو مادرید شد.

گریزمن برای رده‌های مختلف سنی فرانسه بازی کرده‌است. وی همچنین عضو تیم زیر ۱۹ ساله‌های فرانسه که در جام جهانی ۲۰۱۰ قهرمان شدند بود. وی اولین گل ملی خود برای تیم بزرگسالان فرانسه را در سال ۲۰۱۴ به ثمر رساند.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید درباره گریزمان می‌گوید: «آنتوان از هر لحاظی پیشرفت داشته است؛ از لحاظ شخصیتی، تاکتیکی، آمادگی، شور و اشتیاق، سخت کوشی، بازگرفتن توپ و قدرت تهاجمی.»

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه هم درباره این بازیکن تیم ملی فرانسه چنین اظهارنظری دارد: «او می تواند توپ طلا را ببرد. آیا به اندازه مسی و رونالدو خوب هست؟ آنتوان تنها ۲۵ سال دارد و هنوز در حال پیشرفت است.»

خانواده گریزمان

آلین گریزمن، پدر آنتوان گریزمن، عضو شورای شهر و مردی ثروتمند و با نفوذ سیاسی فرانسه و مادرش ایزابل با اصالت پرتغالی سابقا در خدمات بیمارستان کار کرده است. پدربزرگش آمرو لوپز فوتبالیست پرتغالی بود.

خواهر بزرگ تر آنتوان گریزمن از بازماندگان حادثه محاصره سالن تئاتر Bataclan در حملات پاریس نوامبر ۲۰۱۵ است. در آن زمان آنتوان نیز در حال بازی مقابل تیم آلمان در ورزشگاه Stade de France بود که این مکان هم در نزدیکی محل وقوع انفجار در آن حملات قرار داشت.

آنتوان به برادر کوچکترش تئو گریزمن علاقه زیادی دارد، تئو نیز پدنباله روی آنتوان است و در یک باشگاه پرتغالی نه چندان مشهور Sporting Mâcon بازی می کند.

زین الدین زیدان الهام بخش او بوده تا با پشتکار و تلاش به آرزوی خود در دنیای فوتبال برسد.

ازدواج و همسر آنتوان گریزمان

آنتوان گریزمان مدت های طولانی با اریکا چاپرنا نامزد بود، گریزمن و همسرش در آوریل ۲۰۱۶ صاحب دختری به نام میا گریزمان شدند. مراسم ازدواج آن ها در تاریخ ژوئن ۲۰۱۷ به صورت خصوصی و با حضور دوستان نزدیک و خانوادگی برگزار شد.

ثروت آنتوان گریزمان ۲۱ میلیون دلار برآورد شده است. او به نام آنتوان گریزمان و آنتونی گریزمن نیز مشهور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم