بهترین اپلیکیشن تناسب اندام، لاغری و کاهش وزن در ویندوز، اندروید و iOS

احتمالا پیش از این درباره‌ی این برنامه، از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های تناسب اندام شنیده‌اید. Fitbit پس از این که نخستین بار وارد پلی استور شد توانست هزاران قدم به تناسب اندام و سلامت افراد کمک کند.

این برنامه به شما امکان مدیریت غذا، فعالیت، وزن، آب و خواب خود را داده  و می‌توانید هر روز تصویر بزرگی از خود را ببینید تا دریابید انتخاب‌های هر روزتان چه تاثیری بر سلامتی شما داشته‌اند.

شما میتوانید با این برنامه مراحل اخیر و کالری‌هایی که با تمرین ها سوزانده و میزان تمرین و وضعیت خواب و همچنین آخرین وضعیت وزن و چاقی را مشاهده کرده و بررسی کنید.

همچنین می توانید بطور همزمان با دوستانتان به مقایسه برنامه‌های خود پرداخته و سعی کنید کمی از آنها جلو بزنید. این را در نظر داشته باشید با انجام حرکات ورزشی و تمرینات روزانه به صورت جمعی تاثیر بیشتری را دریافت خواهید کرد.

در به‌روزرسانی اخیر این اپلیکیشن، قابلیت ردگیری خواب هم به Fitbit افزوده شده است.

این برنامه خواب شامل مجموعه راهنمایی‌های روال خواب است و به شما کمک می‌کند تا زمان خواب خود را کنترل کنید، همچنین از بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و چاقی جلوگیری می‌کند، علاوه بر این به‌طور کلی به سلامت و روان کاربران کمک خواهد کرد.

برنامه جدید خواب Fitbits با تمام دستبندهای تناسب اندام Fitbits کار می‌کند که شامل Surge، Blaze، Charge HR، Alta، Charge، Flex می‌شود.

شرکت سازنده اشاره می‌کند که این اولین آپدیت عمده در اپلیکیشن خواب بوده و توسط کارشناسان توسعه یافته است.

اگر شما از دارندگان دستبند تناسب اندام Fibit هستید، حتما باید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشن Fitbit را رایگان از روی گوگل‌پلی و اپ‌استور برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS دانلود و استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم