باستی هیلز لواسان؛ لاکچری‌ترین و رویایی‌ترین منطقه ایران (گالری عکس ویلاها)

اخیراً با برداشتن دروازه ورودی شهرکی در منطقه لواسان نزدیک تهران، ویلاهای چند ده میلیاردی این منطقه در معرض دید افکار عمومی قرار گرفت. شهرکی که به آن«باستی هیلز» می‌گویند و به اعلام رسانه‌ها و براساس برآوردها قیمت برخی ویلاهای آن بالای ۵۰۰ میلیارد تومان است.

شهرک باستی هیلز معروف به بورلی هیلز لواسان که در دامنه کوه‌های شمال شهر لوسان واقع شده، با ویو بی‌نظیر ۳۶۰ درجه رو به شهر لواسان و سد لتیان، به یکی از رویایی‌ترین مناطق ایران تبدیل شده است.

احتمالا نام شهرک باستی هیلز لواسان در چند وقت اخیر به گوشتان خورده باشد. یک شهرک خصوصی که با دیوارکشی خودش را از منطقه جداکرده و برای خودش بهشت به حساب می‌آید.

فکرش را بکنید در ارتفاع ۲۰۰ متری نسبت به شهر لواسان، در دامنه کوه یک ویلا داشته باشی با استخر، سونا و جکوزی. دور و بر شهرک هم هیچ سازه‌ای نیست و همین موضوع باعث شده ویوی ویلا‌های آن ۳۶۰ درجه و ابدی باشد.

وقتی پایت را به تراس ویلای تریبلکس باستی هیلز می‌گذاری انگار کل لواسان زیر پایت است و کمی آن طرف‌تر دریاچه سد لتیان برایت چشم‌نوازی می‌کند.

باستی هیلز کجاست؟

اسمش را باستی هیلز گذاشته‌اند، چون دقیقا مثل شهرک بورلی هیلز لس‌آنجلس کالیفرنیاست.

البته نه اینکه خودشان برای منطقه اسم گذاشته باشند، قضیه از این قرار است که یکی از بلوار‌های لواسان به نام بلوار باستی به این شهرک خصوصی منتهی می‌شود. ورود به این شهرک صرفا برای صاحبان املاک در این شهرک امکان‌پذیر است.

شاید فکر کنید باستی هیلز یک جای پرت در دامنه کوه بدون امکانات شهری باشد، اما اینطور نیست. اتفاقا با پای پیاده می‌توانید تا فروشگاه شهروند واقع در بر بلوار باستی بروید، خرید کنید و برگردید.

معماری ویلا‌های لوکس آن با دوش‌های آبشاری و استخرهای رویایی و سنگفرش‌های اروپایی و دکوراسیون خوش طرح و نقش٬ یادآور اقامتگاه‌های اعیانی سوپر‌استارهای هالیوود است و اشرافی‌ترین دهکده ایران.

می‌گویند در این دهکده فقط آقازاده‌ها، مدیرعامل‌های بانک‌ها و خانواده، مدیران شرکت‌های بزرگ چند ملیتی ایرانی، لاکچری‌نشین‌ها و لاکچری‌گردها اقامت دارند. حتی برخی سیاسیون هم در باستی هیلز استراحت می‌کنند.

شباهت عجیب باستی هیلز لواسان و بورلی هیلز لس‌آنجلس

خیلی‌ها باستی هیلز را به عنوان بورلی هیلز لواسان می‌شناسند. بورلی هیلز نام یک شهرک ویلایی در شمال غربی لس‌آنجلس است که از نظر موقعیت مکانی دقیقا مثل باستی هیلز است.

یک شهرک در دامنه کوه‌های شمال لس‌انجلس که خبری از ساختمان‌های بلند در آن نیست. همه خانه‌ها ویلایی با ویویی ۳۶۰ درجه و ابدی نسبت به شهر بزرگ لس آنجلس. حالا به جای لس آنجلس بگویید لواسان، به جای بورلی هیلز بگویید شهرک باستی هیلز و به جای سد لتیان بگویید اقیانوس آرام!

با هم تصاویری از ویلاهای چند ده میلیاردی باستی هیلز لواسان را ببینیم:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم