واکنش کاربران فضای مجازی به مهاجرت مزدک میرزایی و همسرش

دیروز خبری منتشر شد که از مهاجرت مزدک میرزایی به انگلستان و شروع کارش در شبکه ایران اینترنشنال خبر می‌داد.

چند روز پیش خبر پیوستن عادل فردوسی‌پور به این شبکه ماهواره‌ای خارج‌نشین منتشر شد که سریعا از طرف وی تکذیب شد ولی ظاهرا خبر مهاجرت مزدک میرزایی و همسرش حقیقت دارد.

میرزایی همراه با خانواده اش به لندن سفر کرد و به نظر می‌رسد، تصمیم قطعی اش برای مهاجرت را گرفته است. برخی دوستان نزدیک میرزایی گفته بودند، او همراه با خانواده برای انجام یکسری امور کاری در کشور ترکیه حضور دارد؛ اما  خبر رسید که او بامداد امروز به انگلیس رفته است.

ناگفته نماند که شبکه‌های فارسی خارج از کشور، عمدتا در زمینه خبرنگار و مجری ورزشی ـ تمام وقت و ثابت ـ دچار ضعف و کمبود‌های اساسی هستند.

مزدک میرزایی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۴۹ در تهران و یکی از معروف‌ترین گزارشگرهای فوتبال ایران در سال‌های اخیر و شبکه سه سیما بوده است.

فارغ التحصیل کارشناسی صنایع چوب در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد کرج است، پدرش کارگردان تلویزیونی بوده و فوتیال را تمام عشق خود می داند؛ او قبلا فوتبالیست بوده است.

شوخی‌های کاربران فضای مجازی

یکی از کاربران در فضای مجازی، مهاجرت میرزایی دستمایه شوخی با علی فروغی کرد و نوشت: «فروغی چند وقت دیگه بمونه شبکه ۳ دیگه مجری نداره، یوسفی رفت شبکه یک، مزدک رفت اینترنشنال، خیابانی رفت ورزش، عادل و گلزار رو هم که بیکار کردن»

همچنین کاربر دیگری در رابطه با این موضوع مطلبی منتشر کرد و نوشت: «بعد از حذف فردوسی‌پور، مزدک میرزایی هم رسما از صدا و سیما رفت و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. اینجاست که باید به فروغی، مدیر شبکه سه گفت: «‏تو بمان و دگران، وای به حال دگران!»

یکی از کاربران هم  موضوع مهاجرت مزدک را با مصاحبه‌های جواد خیابانی به زبان‌های خارجی، تلفیق کرد و نوشت: «جواد خیابانی خودشو کشت به زبان ژاپنی و انگلیسی، آلمانی و… اجرا کرد ولی مزدک بجاش لژیونر شد. نتیجه اینکه اونور آب رفتن شانسیه، بیخود پول کلاس زبان ندید.»

کاربری با اشاره به سانسورهای صدا و سیما نوشت: «یعنی حالا از این به بعد اگه صدا سیما بخواد بازیهای تاریخی که گزارشگرش مزدک بوده بازپخش کنه بجای صداش آباژور میذارن؟»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم