۵ سریال جذاب خارجی که باید تماشا کنید!

با گسترش هرچه بیشتر صنعت سینما و افزایش روزافزون مخاطبان، سریال‌ها نیز به یک گزینه عالی برای کاربران تبدیل شده و با سرمایه‌گذاری گسترده و بالا رفتن فناوری، از کیفیت بالایی نیز برخوردار شده‌اند.

دیگر اسم سریال‌هایی چون گیم آو ترونز، لاست، فرندز، برکینگ بد و… را تمام دوست‌داران این صنعت شنیده‌اند اما از آنجایی که دیگر هیچ فصلی از آن‌ها تولید نخواهد شد، در این مطلب بر آن شدیم تا ۵ سریال جذاب و خوش ساخت که همچنان تولید شده و فصل جدیدشان به بازار می‌آید، برای شما معرفی کرده تا به تماشای آن‌ها نشسته و لذت ببرید.

۱- تاریکی (Dark)

این سریال برخلاف اکثر محصولات روز بازار با زبان آلمانی ارایه شده و ساخت آن کشور است اما به‌قدری سناریو، کیفیت ساخت و بازی آن عالی‌ست که توانسته نظر منتقدین و تماشاگران بسیاری را به خودش اختصاص دهد. سریال تاریکی که با اسپانسری نت فلیکس تولید و پخش می‌شود، داستانی را روایت می‌کند که در آن سفر در زمان در اطراف یک نیروگاه هسته‌ای سبب می‌شود تا حوادثی غیر قابل باور و عجیب خلق گردد.

فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۷ پخش شد، سیزن دوم در سال ۲۰۱۹ و قرار است فصل سوم آن در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. دارک با کسب امتیاز ۸٫۷ از وب‌سایت IMDB جایگاه بسیار خوبی دارد.

۲- لوسیفر (Lucifer)

یک سریال پلیسی، کمدی و فانتزی که روایت‌گر حضور شیطان و برخی از فرشته‌ها بر روی زمین است. لوسیفر به عنوان نقش اصلی داستان، شیطانی است که از جهنم فرار کرده اما بر روی زمین درگیر یک رابطه عاطفی با افسر پلیسی می‌شود که ماجراهای جذابی را رقم می‌زند. البته سناریوی این سریال چندان جدی و حتی خاص نیست و بیشتر برای سرگرم شدن کاربر مناسب خواهد بود.

تا به حال ۴ فصل از این سریال پخش شده و قرار است سال آینده سیزن ۵ آن توسط نت‌فلیکس ارایه شود. لوسیفر امتیاز ۸٫۲ را در وب‌سایت IMDB دریافت کرده است.

۳- کربن تغییر شکل یافته (Altered Carbon)

یک سریال علمی تخیلی و جذاب که روایت‌گر زندگی متفاوت انسان‌ها در آینده است. در آن زمان افراد نمی‌میرند بلکه ذهن‌شان را می‌توانند از بدنی به بدن دیگر انتقال داده و زندگی بی‌پایانی داشته باشند.

فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۸ پخش شد و از نظر کیفیت ساخت، در رده بسیار بالایی قرار دارد و بازیگران و صحنه‌پردازی بسیار قدرتمندی برایش لحاظ شده است. دومین سیزن قرار است تا در سال ۲۰۱۹ پخش شده و امتیاز ۸٫۱ از کاربران IMDB را دریافت کرده است.

۴- تعقیب و گریز از خانه تپه‌ای (The Haunting of Hill House)

اگر به دنبال یک سریال با سناریوی بسیار قوی و البته ژانر وحشت با کمی درام هستید، به‌طور قطع the haunting of hill house را خواهید پسندید. این سریال روایت‌گر زندگی یک خانواده ۷ نفره است که ماجراهای زندگی‌شان پس از حضور در یک خانه جن زده دچار تغییر شده و این تغییرات به شکلی جذاب از دوران کودکی تا بزرگ‌سالی آن‌ها روایت می‌شود.

فصل نخست سریال در سال ۲۰۱۸ پخش شده و قرار است که ۲۰۲۰ سیزن دوم آن ارایه شود. امتیاز کاربران IMDB به این سریال جذاب ۸٫۷ بوده است.

۵- چیزهای غریبه (Stranger Things)

داستان از غیب شدن یک کودک آغاز می‌شود که دولت سعی در نشان دادن غرق شدن وی برای سرپوش گذاشتن بر روی ماجرایی ماوراالطبیعه دارد، درصورتی‌که وی زنده بوده اما در دنیای عجیب و ترسناک گرفتار شده است.

فصل اول سریال در سال ۲۰۱۶ پخش شد که با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان روبه‌رو گردید و سیزن سوم آن نیز چند وقت پیش توسط نت‌فلیکس و هشت قسمت عرضه شد. امتیاز کاربران IMDB به این سریال عدد بسیار خوب ۸٫۸ است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم