قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۱۹ چقدر می‌شود؟

قیمت ارز دیجیتالی بیت‌کوین در ۱۹ آگوست به ۱۰ هزار و ۴۰۹ دلار و ۴۴ سنت رسیده است ولی پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه جاری به مرز ۱۲ هزار و پانصد دلار و حتی بیشتر برسد.

بیت‌کوین معروف‌ترین رمزارز دنیا است و قیمت آن به صورت روزانه و ساعتی تغییر پیدا می‌کند و هزاران سایت آن را رصد می‌کنند.

قیمت بیت‌کوین در ماه‌های اخیر رشد خوبی داشته است و به طور کلی باید گفت سال ۲۰۱۹ برای بیت‌کوین سالی صعودی بوده است. طی ۳۰ روز گذشته، بیت‌کوین حدود هفت درصد رشد داشته و ارزش آن از ۹ هزار و ۴۳۱ دلار و ۶۱ سنت به ۱۰ هزار و ۴۰۹ دلار و ۴۴ سنت رسیده است.

البته، قیمت بیت‌کوین در ۱۰ روز ابتدایی ماه آگوست تا مرز ۱۲ هزار و ۲۵۹ دلار و ۶۶ سنت رسید ولی دوباره فروکش کرده و به کانال ۱۰ هزار دلار برگشت. ارزش کل بازار این ارز دیجیتالی هم به ۱۸۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۹۷۹ دلار رسیده است.

کوین‌های در گردش تا ۱۹ آگوست ۱۷ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۷۸۷ بیت‌کوین بوده و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته حدودا ۱۳ میلیارد و چهار میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۸۵ دلار برآورد می‌شود.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۱۹

اگرچه بیت‌کوین در طی هفته‌های گذشته رشد قیمتی بسیار زیاد یا قابل توجهی نداشته است ولی اغلب کارشناسان می‌گویند قیمت این ارز دیجیتالی تا پایان سال ۲۰۱۹ افزایش خواهد یافت.

یعنی روند قیمتی بیت‌کوین در ماه‌های آخر سال ۲۰۱۹ صعودی و افزایشی است. همان‌طور که اشاره شد؛ انتظار می‌رود تا پیش از پایان ماه جاری میلادی قیمت بیت‌کوین از ۱۲ هزار دلار عبور کند.

همچنین احتمالا قیمت بیت‌کوین در ماه‌های آینده به بیش از ۱۴ هزار دلار -یعنی بالاترین سطح ۹۰ روز اخیر- برسد.

تا پایان سال نیز ارزش ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار دلار برای این ارز رمزنگاری‌شده محبوب پیش‌بینی شده است.

هم‌اکنون که قیمت بیت‌کوین نزدیک به ۱۰ هزار و ۴۰۹ دلار است؛ نرخ سودآوری آن ۷۴۰۹٫۹۷ درصد اعلام شده است. به همین دلیل است که در بسیاری از کشورهای غالبا فقیر جهان، جوانان به جای استخدام در شرکت‌ها و یافتن کار، ترجیح می‌دهند به استخراج بیت‌کوین در خانه مشغول باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم