پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های جهان در سال ۲۰۱۹

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار لزوما به معنای بهترین گوشی‌های بازار نیستند. پرفروش‌ترین برند گوشی هم لزوما بهترین برند سازنده گوشی نیست.

سایت جی‌اس‌ام‌آرنا در تازه‌ترین گزارش خود از فروش گوشی‌های تلفن همراه در نیمه سال ۲۰۱۹، گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ را پرفروش‌ترین اسمارت‌فون تا کنون معرفی کرده است. یک گوشی از برند چینی شیائومی که از طراحی و مشخصات نسبتا خوبی سود می‌برد ولی قیمت بسیار مناسبی دارد.

دومین گوشی پرفروش دنیا در سال ۲۰۱۹ از شرکت سامسونگ است. سامسونگ A50 در ایران هم فروش بسیار خوبی داشته و این روزها افراد زیادی در دست می‌گیرند. این گوشی میان‌رده سامسونگ هم مشخصات نسبتا رده بالای خوبی دارد و هم با قیمت مناسبی (به‌ویژه در ایران) عرضه شده است.

سومین گوشی پرفروش دنیا باز هم از شرکت شیائومی است. شیائومی ردمی نوت ۷ پرو هم در بازارهای چین و هند فروش خوبی را پشت سر گذاشته است.

گوشی‌های چهارم تا هفتم به شرکت سامسونگ اختصاص دارند. گلکسی اس ۱۰ پلاس، گلکسی M20، گلکسی M30 و گلکسی A7 گوشی‌هایی با مشخصات و رده متفاوت از غول کره‌ای هستند که در بازار با استقبال مشتریان روبرو شدند.

در جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا در سال ۲۰۱۹ می‌توان گوشی‌هایی مانند نوکیا ۹ پیور ویو، شیائومی می ۹، سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و گلکسی A30، هواوی پی ۳۰ پرو، سامسونگ گلکسی A80 و اس ۱۰ ای، هواوی پی ۳۰ لایت، شیائومی ردمی ۷، اوپو اف ۱۱ پرو، سامسونگ گلکسی M10، وان‌پلاس ۷ پرو و هواوی پی ۳۰ را دید.

در مجموع، سامسونگ با ۱۰ گوشی بیشترین سهم را در پرفروش‌های سال ۲۰۱۹ دارد. پس از این شرکت، شیائومی با ۴ گوشی و هواوی با ۳ گوشی رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

۲۰ گوشی هوشمند پر فروش دنیا در نیمه اول سال ۲۰۱۹

۱- شیائومی ردمی نوت ۷

۲- سامسونگ A50

۳- شیائومی ردمی نوت ۷ پرو

۴- سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس

۵- سامسونگ گلکسی M20

۶- سامسونگ گلکسی M30

۷- سامسونگ گلکسی A7

۸- نوکیا ۹ پیور ویو

۹- شیائومی می ۹

۱۰- سامسونگ گلکسی اس ۱۰

۱۱- سامسونگ گلکسی A30

۱۲- هواوی پی ۳۰ پرو

۱۳- سامسونگ گلکسی A80

۱۴- سامسونگ گلکسی ۱۰ ای

۱۵- هواوی پی ۳۰ لایت

۱۶- شیائومی ردمی ۷

۱۷- اوپو اف ۱۱ پرو

۱۸- سامسونگ گلکسی M10

۱۹- وان‌پلاس ۷ پرو

۲۰- هواوی پی ۳۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم