۵ ترفند خرید ارزان‌تر از فروشگاه‌های آنلاین

این روزها می‌توانید بدون اینکه از خانه خود خارج شوید؛ هر چیزی را بخرید و در خانه تحویل بگیرید.

وقتی می‌گوییم هر چیزی، واقعا هر چیزی است. از نان و شیر و لبنیات تا سبزی تازه، میوه‌جات، مواد شوینده و بهداشتی و غذاهای آماده و هر کالایی که بتوانید تصور کنید.

ولی خرید آنلاین با یک مزیت ویژه همراه است: شما می‌توانید با تخفیف و ارزان‌تر از فروشگاه‌های فیزیکی خرید کنید. مثلا، گوشت و مرغ را ارزان‌تر از سوپر پروتئین سر کوچه یا قصابی معروف محله‌تان سفارش دهید.

این موضوع برای بسیاری از کالاها و محصولات صدق می‌کند. انواع کالاهای دیجیتالی، مواد بهداشتی و آرایشی، لوازم التحریر، لوازم منزل، لباس و غیره را می‌توانید در خانه سفارش دهید و ارزان‌تر به دست شما برسد. حتی سفارش غذا در این روزها با سرویس‌های آنلاین سفارش غذا ارزان‌تر برایتان تمام می‌شود.

اما باید کمی تجربه خرید آنلاین داشته باشید و بتوانید هر کالایی را با تخفیف و ارزان‌تر سفارش دهید. برخی افراد شغل‌شان خریدهای ارزان‌تر از فروشگاه‌های آنلاین و بعد فروش همان کالاها با قیمت درج شده روی آن به دیگران است. در طول روز چند ده هزار تومان و برخی اوقات چند صد هزار تومان تخفیف می‌گیرند و این سود به جیب‌شان می‌رود.

ما قبلا به شما آموزش دادیم چگونه کالاهایی با قیمت مناسب ولی با کیفیت بالاتر خریداری کنید. در ادامه، ما ترفندهایی را به شما آموزش می‌دهیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید کالاهای مصرفی خود را ارزان‌تر و با تخفیف خرید کنید:

۱- اولین خرید و ثبت‌نام

برخی از فروشگاه‌های آنلاین برای اولین خرید یا ثبت‌نام شما در اپلیکیشن و سایت، تخفیف‌هایی به مشتری می‌دهند. مثلا می‌گویند روی اولین سفارش خرید شما ۲۰ درصد تخفیف می‌خورد یا اگر در سامانه ما ثبت‌نام کنید؛ کد تخفیف ۲۵ درصدی برای اولین خرید به ایمیل شما ارسال می‌شود.

با کمی جست‌وجو در فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید از تخفیف‌های نسبتا خوب اولین خرید، اولین سفارش و ثبت‌نام بهره ببرید.

۲- شگفت‌انگیزها

هر فروشگاه آنلاینی یک بخش شگفت‌انگیز دارد که شامل کالاهای تخفیف‌دار روزانه و حتی ساعتی آن‌ها است. مرتبا شگفت‌انگیزهای سایت‌ها و فروشگاه‌ها را بررسی کنید و منتظر بمانید تا کالا و محصول مورد نظر شما در این شگفت‌انگیزها ظاهر شود.

برخی اوقات کالاهای شگفت‌انگیز تا ۵۰ و ۶۰ درصد تخفیف دارند که برای خود شما هم باورکردنی نخواهد بود. فروشگاه‌های بزرگ دایما شگفت‌انگیزهای خود را تغییر می‌دهند و لازم است شما روزانه به آن‌ها سر بزنید چون کالاهای پر مصرف و خوب زود خریداری شده و به اتمام می‌رسند.

۳- مقایسه‌ای‌ها

سایت‌هایی در اینترنت هستند که نقش مناقصه و مزایده را برای فروشنده‌ها و کالاها بازی می‌کنند. یعنی جدیدترین قیمت‌ها و فروشنده‌های یک کالا را فهرست کرده و به شما نشان می‌دهند.

معمولا در این سایت‌های مقایسه‌ای همیشه می‌توانید یک کالا را از ارزان‌ترین فروشنده و زیر قیمت بازار خریداری کنید. باید برای کالاهای هر حوزه‌ای دنبال سایت‌های مقایسه‌ای آن حوزه باشید.

۴- خریدهای ستاره‌دار

برخی فروشگاه‌های آنلاین قابلیتی دارند که به شما اجازه می‌دهد یک محصول و کالا را ستاره‌دار کرده تا اگر در شگفت‌انگیزها ظاهر شد یا با تخفیف و پیشنهاد ویژه ارائه گردید؛ شما را خبر کنند.

معمولا باید کالاهایی که عجله برای خریدشان ندارید را در ستاره‌دار کنید و منتظر بمانید تا این کالا ارزان‌تر به فروش برسد. گاهی اوقات یک ماه و بیشتر منتظر می‌مانید ولی کالایی که دوست داشتید را با یک تخفیف خوب می‌خرید.

۵- خرید مناسبتی

یک ترفند فروشگاه‌ها برای خرید مشتری، ارزان کردن اجناس در مناسب‌های مختلف مانند ایام نوروز، اعیاد، مناسبت‌های سال میلادی و غیره است. همین‌طور در کشورهای خارجی مناسبت‌هایی مانند جمعه سیاه، پریمیوم دی، دوشنبه سایبری و غیره هست که به طور ویژه فروشگاه‌ها تخفیف‌های زیادی روی اجناس خود می‌زنند.

یکی از ترفندهای خرید ارزان‌تر از فروشگاه‌های آنلاین، خرید در ایام مناسبتی و روزهای ویژه است. نباید روزهای شاد و تعطیلات را از دست بدهید و همیشه در این روزها سری به فروشگاه‌ها زده و شگفت‌انگیزهای یا پیشنهادهای ویژه را بررسی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم