انیمیشن داستان اسباب‌بازی‌ ۴ بیش از ۱ میلیارد دلار فروخت

رسما باید «داستان اسباب‌بازی ۴» را یکی از بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۹ بدانیم.

روز گذشته اعلام شد فروش این انیمیشن در کل جهان به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است. این رکورد و میزان فروش دستاوردی بزرگ برای یک انیمیشن سریالی است چون بسیاری از فیلم‌های هالیوودی معروف به فروش بیش از ۱ میلیارد دلار می‌رسند.

برای اینکه بدانید چقدر این رکورد اهمیت دارد؛ باید بگوییم تاکنون در طول تاریخ فروش ۴۳ فیلم از مرز ۱ میلیارد دلار عبور کرده است که اکثر آن‌ها طی یک دهه گذشته اکران شده‌اند.

داستان اسباب‌بازی ۳ نیز که ۹ سال پیش اکران شد؛ فروشی بیش از ۱ میلیارد دلار را تجربه کرد. انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۴ از ماه ژوئن امسال اکران شد و تا کنون بهترین قسمت از آب در آمده است.

شرکت پیکسار که از این میزان فروش غافل‌گیر است؛ بیش از گذشته راضی است که اقدام به ساخت قسمت ۴ این انیمیشن کرد. بسیاری از کارشناسان تصور می‌کردند دیگر پس از عرضه داستان اسباب‌بازی ۳، این انیمیشن ادامه نخواهد یافت و شرکت پیکسار هم تا چند سال پیش چنین نظری داشت.

پرفروش‌ترین انیمیشن پیکسار

پیکسار کلا چهار انیمیشن با فروش بالای ۱ میلیارد دلار دارد که به جز داستان اسباب‌بازی ۳ و ۴، باید به انیمیشن‌های Incredibles 2 و Finding Dory اشاره کرد.

زمانی که Toy Story 4 اکران شد، در ابتدا فروشی پایین تر از انتظار را تجربه کرد. تحلیلگران تصور می کردند این فیلم رکوردهای فروش اولیه را خواهد شکست؛ با این حال این اتفاق نیفتاد. این انیمیشن به مرور زمان توانست موفق تر ظاهر شود و در باکس آفیس جهانی فروش ۱ میلیارد دلاری را تجربه کند.

در واقع، داستان اسباب‌بازی ۴ ارزش این همه فروش را دارد چون هر چیزی که شما از یک انیمیشن انتظار دارید را در خود جای داده است. داستان دوست داشتنی، انیمیشن گیرا و صحنه‌های بامزه و خنده‌دار از سازنده‌ای مانند پیکسار و صداپیشگانی معروف و حرفه‌ای.

قطعا داستان اسباب بازی ۴ فروش بیشتری را در ماه‌های آینده تجربه می‌کند و شاید به پرفروش‌ترین انیمیشن سال ۲۰۱۹ و همین‌طور شرکت پیکسار بدل شود.

1 نظر
  1. سعید می‌گوید

    حتما قیمت بلیت در آنجا هم هرسال بیشتر میشه. چون یافتن دوری از یافتن نیمو بیشتر فروخته. میشه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم