چگونه بخندیم که زیباتر و جذاب‌تر باشیم؟

تا کنون به این موضوع فکر کردید که چگونه بخندید که زیباتر و جذاب‌تر باشید.

فرقی نمی‌کند زن هستید یا مرد؛ لبخند زدن یک ابزار جادویی برای جذب دیگران و یک بال برای زیباتر و جذاب‌تر شدن است. لبخند زدن معجزه می‌کند و شما را فردی مثبت، صمیمی، دوست‌داشتنی و خون گرم نشان می‌دهد.

البته، اگر بدانید کجا چقدر و چگونه باید بخندید. هر خنده و لبخندی جای مخصوصی دارد و یک پیام ویژه به دیگران مخابره می‌کند. مثلا، در یک جلسه رسمی نمی‌توانید از ته دل بخندید و دهان خود را باز کنید تا اوج شادی خود را نشان دهید.

برعکس، در یک محیط گرم و صمیمی نمی‌توانید لبخندهای جذاب کج بزنید یا لبخندهایی داشته باشید که معنی‌دار هستند.

چقدر و چگونه بخندیم؟

باید با فرم و شکل صورت خود کاملا آشنا باشید و بدانید کدام لبخندها شما را جذاب‌تر می‌کنند. لبخند یک سلاح برای نفوذ به درون دیگران است. باید بلد باشید از این سلاح به موقع و درست استفاده کنید.

در روابط اجتماعی نباید بیش‌از حد خندید؛ به‌ویژه وقتی قرار است عضوی از گروهی بشوید و با آنها جوش بخورید باید در حدی متعارف از لبخند زدن استفاده کنید. حد تعادل را طوری رعایت کنید که به اعتماد به نفس‌تان خدشه وارد نشود.

بسیاری از زنان با یک لبخند مردان را شیفته خود می‌کنند و همین موضوع برای مردان هم صادق است. اگر مردان بدانند چگونه با لبخند زدن می‌توانند زنان را جذب خود کنند؛ در خندیدن‌های خود دقت بسیار بیشتری خواهند کرد.

لبخندهای شما نباید تصنعی و ساختگی باشد. همین‌طور لبخندهای شما نباید بیش از حد نشان دهد. برخی خندیدن‌ها چهره انسان را بدتر و احمق‌تر نشان می‌دهد و دیگران حس ناامیدی به وی پیدا می‌کنند.

دکتر محمدامین نریمانی، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک درباره اجزای لبخند می‌گوید: «با وجود تفکر عموم مردم در ارتباط با برجسته کردن یک جزء، مثل درشتی یا ریزی یا سفیدی دندان، من هماهنگی بین اجزا را کلید زیبایی لبخند می‌دانم.»

به هر حال، بهتر است از امروز بیشتر روی لبخندهای خود کار کنید و برای خندیدن‌های خود اهمیت قائل شوید. البته، بسیاری از افراد باهوش با کسب تجربه و به اقتضای افزایش سن متوجه می‌شوند چگونه باید بخندند که زیباتر و جذاب‌تر باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم