پیشنهاد ازدواج مرگبار: مرد امریکایی پیش از شنیدن جواب بله غرق شد!

در چند روز اخیر، ماجرای خواستگاری زیر آب و مرد امریکایی ناکام حسابی سروصدا و توجه همه رسانه‌ها را به خودش جلب کرده است.

پس از سلفی‌های عجیب و غریب مرگبار، ظاهرا اکنون نوبت به خواستگاری‌ها و مراسم پیشنهاد ازدواج عجیب و غریب مرگبار رسیده است.

مرد امریکایی به نام استیون وبر با دوست دخترش کنزا آنتوان به تانزانیا سفر می‌کنند و در یکی از هتل‌های زیردریایی این شهر اقامت دارند. اتاق‌های این هتل به گونه‌ای است که آب تا بالای پنجره‌ها آمده و تمام پنجره زیر آب است.

استیون به سرش می‌زند یک مراسم پیشنهاد ازدواج غافل‌گیرکننده اجرا کند. روی کاغذ درخواست ازدواجش را می‌نویسد و در کاور می‌گذارد و بعد با خود به زیر آب می‌برد تا به دوست دخترش نشان دهد و جواب بله بگیرد.

مرد لوئیزیانایی از پشت پنجره زیر آب دست‌نوشته‌اش را نشان کنزا آنتوان می‌دهد. روی کاغذ نوشته شده است: «من به اندازه کافی نفس ندارم تا به تو بگویم چقدر دوست دارم. اما می‌توانم بگویم هر روز بیشتر دوستت دارم!»

بعد آن روی کاغذ را نشان می‌دهد: «آیا با من ازدواج خواهی کرد؟»

آن‌طور که فیلم منتشر شده از سوی کنزا آنتوان در اینستاگرام نشان می‌دهد؛ استیون تلاش می‌کند حلقه ازدواج‌شان را از درون جیبش بیرون آورده و در همان زیر آب به همسرش تقدیم کند ولی ظاهرا نفس کم می‌آورد و مجبور می‌شود سریعا به سطح آب برگردد ولی کار تمام شده و غرق می‌شود.

منتظر جواب بله نماند!

دولت محلی تانزانیا، مسولان هتل و همین‌طور سفارت خارجه امریکا این خبر را تایید کردند و ضمن همدردی با خانواده و دوستان استیون؛ پیگیر تحقیقات بیشتر درباره این حادثه هستند.

کنزآ آنتوان در فیسبوک خود نوشته است: «او رفت که با حلقه ازدواج برگردد ولی هرگز از اعماق دریا بیرون نیامد.»

البته، کنزآ چندین پیام عاشقانه دیگر هم برای خواستگار ناکامش در فیسبوک منتشر کرده است. اینکه جوابش به این پیشنهاد ازدواج عجیب مثبت بوده و هزار بار دیگر بله می‌گوید و با خاطرات چند روز آخر مشترک‌شان زندگی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم