با کوچک‌ترین شارژر گوشی بدون برق دنیا آشنا شوید

حتما تا کنون شارژرهای گوشی موبایل مختلف و متنوعی از نظر اندازه، ظرفیت، قابلیت حمل و امکانات دیدید ولی قطعا هیچ‌یک به اندازه شارژر Nipper برایتان جالب نخواهد بود.

شارژر «نیپر» در اولین نگاه کمی مسخره و گنگ به نظر می‌رسد. آیا این قطعه بی سر و ته می‌تواند گوشی من را شارژ کند؟ اصلا چگونه کار می‌کند؟ چقدر انرژی دارد و سرعت شارژش چقدر است؟

اما وقتی با نحوه کار آن بیشتر آشنا شوید؛ احتمالا به خنده افتاده و خوشتان می‌آید. یکی از این شارژرها را خریداری کرده و به دسته کلید خانه یا ماشین وصل می‌کنید تا همیشه همراه شما باشد. هیچ مزاحمت یا وزنی هم برای شما نخواهد داشت.

در ابتدا، باید بدانید شارژر «نیپر» برای روزهای اضطراری طراحی شده است و قرار نیست روزانه از آن استفاده کنید. هنگامی که وسط جاده هستید و هیچ پاوربانکی همراه ندارید یا آن‌ها هم خالی از شارژ هستند؛ «نیپر» به کمک شما می‌آید و چند درصد گوشی تلفن همراه شما را شارژ می‌کند.

این شارژر در ابعاد ۱۷ در ۱۷ در ۱۷ میلی‌متر ساخته شده است و وزن آن تنها ۱۰ گرم است. پس، به راحتی همیشه می‌تواند در جیب شما باشد و همراهتان ببرید.

هر زمانی که نیاز به شارژ اضطراری گوشی خود پیدا کردید؛ کافی است دو باتری قلمی به آن وصل کنید. بعد، درگاه ورودی را به گوشی بزنید تا عملیات شارژ آغاز شود.

شارژر اضطراری میکرو یواس‌پی

این شارژر دارای ۳ آهنربا نئودیمیم است که وظیفه این آهنرباها، کنار هم نگه داشتن باتری‌ها است تا در حین شارژ باتری‌ها جدا نشوند. بعد از قرار دادن باتری‌ها در جایگاه مناسب، این شارژر نیرو ذخیره شده در باتری‌ها را تبدیل به منبع تغذیه ۵ ولتی می‌کند و در نهایت گوشی شما شارژ خواهد شد.

تمام گوشی‌های اندرویدی که از کانکتورهای میکرو یواس‌پی استفاده می‌کنند؛ توسط این شارژر کوچک شارژ می‌شوند. پس، طیف وسیعی از گوشی‌های امروزی توسط شارژر «نیپر» شارژ خواهند شد. قرار است به‌زودی مدل مناسب برای آیفون‌های اپل نیز عرضه شود.

در چهار رنگ مشکی، قرمز، آبی و سفید عرضه شده و قیمت آن در سایت آمازون ۲۰ دلار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم