ترکیب ایران در بازی با بحرین (مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲)

Iran's players pose for a group picture ahead of the World Cup Qatar 2022 Group C qualification football match between Iran and Cambodia at the Azadi stadium in the capital Tehran on October 10, 2019. (Photo by ATTA KENARE / AFP)

تیم کشورمان سه شنبه ساعت ۸ شب به مصاف بحرین در منامه خواهد رفت، مسابقه‌ای که پس از دو برد پیاپی و البته راحت مقابل هنگ کنگ و کامبوج، می‌تواند محک نسبتا مهمی پیش از دیدار با عراق باشد.

ایران که توانسته بود در بازی قبلی خودش در ورزشگاه آزادی با ۱۴ گل به پیروزی برسد، حال با روحیه‌ای بالا به مصاف یکی از قدیمی‌ترین رقبایش می‌رود که برخی خاطرات تلخ نیز به همراه آن و در شهر منامه ثبت شده است! البته تیم ایران نسبت به آن سال‌ها قوی‌تر شده و بحرین نیز قدرت سابق را ندارد.

ترکیب ایران مقابل بحرین

با توجه به عملکرد بازیکنان کشورمان در بازی گذشته، می‌توان ترکیب زیر را برای تیم ملی کشورمان متصور بود.

شاید مطمئن‌ترین بازیکن در این بین را بتوان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی دانست که در بازی گذشته موفق به مهار یک پنالتی هم شد. ترکیب خط دفاعی را هم بایستی متشکل از کنعانی زادگان و مجید حسینی در وسط دانست و احتمالا رامین رضائیان در سمت راست و میلاد محمدی در سمت چپ بازی می‌کنند.

خط هافبک را هم می‌توان با حضور امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و مهدی طارمی تکمیل کرد. در نوک خط حمله نیز شانس سردار آزمون در کنار کریم انصاری فرد بیش از سایرین خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم