تصاویری از استایل جنجالی متین ستوده در اکران خصوصی فیلم «مسخره‌باز»

متین ستوده هرگز تصور نمی‌کرد پوشش او در اکران خصوصی فیلم «مسخره‌باز» تا این حد جنجالی شود که پای صدا و سیما، وزارت ارشاد، نمایندگان مجلس، جناح‌های سیاسی و حتی شبکه‌های ماهواره‌ای به آن باز شده و تصاویر پوشش او دست به دست بچرخد و درباره‌اش صحبت کنند.

اتفاقا متین ستوده از جمله بازیگرانی است که در سال‌های اخیر زیاد در تلویزیون حضور داشته ولی تمایل کمی به حاشیه‌ها و خبرسازی نشان داده است. در حالی‌که در سال‌های گذشته به شهرت زیادی رسید؛ سعی کرد مانند دیگر هنرپیشه‌های زن جوان ایران، جنجال‌ساز نشود ولی استایل جدید او کار دستش داد.

ماجرا از این قرار است که مراسم فوتوکال فیلم سینمایی «مسخره‌باز» ساخته همایون غنی‌زاده همزمان با اکران خصوصی آن در سالن همایش‌های هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود. بازیگران و دعوت‌شدگان به این مراسم یک به یک وارد شده و عکس یادگاری می‌گیرند ولی ظاهرا استایل متین ستوده بیشتر از همه جلب توجه می‌کند.

پوشش کت و شلواری این بازیگر جوان بیشتر شبیه به پوشش زنان بازیگر خارجی و مد فشن‌هایی است که سراغ داریم. خود متین ستوده می‌گوید: «تیپ و پوشش من معمولا تداوم و ثبات مشخصی داشته و عجیب‌و‌غریب نبوده است. راستش خودم هم از این واکنش‌ها جا خوردم. برخی کاربران فضای مجازی بعد از این اتفاق شروع به فحاشی کرده‌اند که واقعا دلیلش را نمی‌دانم.»

کت و شلوار جنجالی

در روزهای اخیر، ضمن انتقادهای شدیدی که به این طرز پوشش بازیگران ایرانی شده است؛ مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی ایران با اعلام آماده شدن دستورالعملی سریع و ویژه درباره پوشش سلبریتی‌ها، ابراز امیدواری کرد که در آینده به سمتی حرکت شود که عوامل فیلم‌ها با «لباس رسمی» در این‌گونه مراسم‌ها شرکت کنند.

از سوی دیگر، عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره «حواشی ایجاد شده پیرامون پوشش تعدادی از بازیگران در مراسم آغاز اکران یکی از فیلم‌های سینمایی» گفت: «این افراد از کسانی هستند که در برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور دارند و همچنین فضای آن مراسم رسمی نبوده که آنها بخواهند برای حضور از ما اجازه بگیرند.»

گفتنی است متین ستوده، متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران و دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی است. این بازیگر جزو خروجی‌های کلاس‌های بازیگری امین تارخ است؛ در کودکی دو بار به واسطه شغل پدر تجربه بازیگری داشته و در سال‌های اخیر هم در تائتر و هم در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

از جمله کارهای مشهوری که متین ستوده داشته، می‌توان به «میکائیل»، «لیسانسه‌ها»، «سرّ دلبران» و «فوق‌لیسانسه‌ها» اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم