پردرآمدترین کاربر اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ کیست؟

شرکت معتبر Hopper HQ پردرآمدترین کاربر اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ را معرفی کرد.

در حالی‌که تصور می‌شود یکی از ستارگان هالیوود یا اینفلوئنسرهای این شبکه اجتماعی عنوان پردرآمدترین کاربر اینستاگرام را داشته باشند؛ اعلام شد فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال پردرآمدترین کاربر شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

کریستیانو رونالدو بالاتر از همه ستارگان هالیوود و خوانندگان مطرح دنیا قرار گرفته است. رونالدو بیشتر از هر کاربر دیگری در اینستاگرام فالور دارد و براساس تحقیقات موسسه Hopper HQ در سال گذشته موفق شده درآمدی ۴۷.۸ میلیون دلاری از طریق اینستاگرام داشته باشد.

رونالدو برای هر پست تبلیغاتی رقمی نزدیک به یک میلیون دلار دریافت می‌کند. این در حالی است که رونالدو سالیانه ۳۴ میلیون دلار از باشگاه خودش دستمزد می‌گیرد.

در گزارش منتشر شده، لیونل مسی دیگر فوق ستاره دنیای فوتبال در سال گذشته درآمدی ۲۳ میلیون دلاری از اینستاگرام داشته و بابت هر پست تبلیغاتی رقمی نزدیک به ۷۰۰ هزار دلار دریافت می کند.

دیوید بکام، نیمار و زلاتان ابراهیموویچ هم در یک سال گذشته به ترتیب درآمدی ۱۰، ۷ و ۴ میلیون دلاری از طریق اینستاگرام داشته‌اند و جزو ۱۰ کاربر پردرآمد این شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند.

موسسه Hopper HQ سال گذشته، کایلی جنر نوجوان مشهور و تقریبا میلیاردر جهان مد و لباس را به عنوان پردرآمدترین کاربر اینستاگرام معرفی کرد. در رتبه دوم هم سلنا گومز قرار داشت. در سال ۲۰۱۸، کایلی جنر برای هر پست یک میلیون دلار دریافت می‌کرد و کریس رونالدو در رتبه سوم با درآمد ۷۵۰ هزار دلار برای هر پست قرار داشت.

کیم کارداشیان، بیانسه ناولز و داونی راک جانسون از دیگر سلبریتی‌های معروفی هستند که جزو پردرآمدترین کاربران اینستاگرام محسوب می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم