با این اپلیکیشن ببینید به کدام هنرپیشه معروف شباهت دارید؟

یافتن هنرپیشه‌ای که به شما شباهت دارد؛ ترند این روزهای شبکه‌های اجتماعی است. بسیاری از کاربران، عکسی از خودشان به همراه یک عکس از هنرپیشه و سلبریتی معروفی برای با دیگران به اشتراک می‌گذارند تا نشان دهند چقدر شبیه هم هستند.

در این فضا، اپلیکیشن Gradient کار را ساده‌تر و جذاب‌تر کرده است. اپلیکیشن Gradient در واقع یک برنامه ویرایش عکس است ولی یک قابلیت آن بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفته است.

قابلیت Doppelganger به شما کمک می‌کند هنرپیشه همزاد خود را به سادگی پیدا کنید. کافی است عکسی از خودتان روی این برنامه آپلود کنید تا به شما بگوید چهره‌تان به کدام بازیگر و هنرپیشه معروف شباهت دارد. بعد می‌توانید از این شباهت اسکرین‌شات گرفته و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

عملکرد جذاب این اپلیکیشن باعث شده در روزهای اخیر به شدت مورد استقبال و توجه کاربران قرار بگیرند و سریعا به اپلیکیشن نخست اپ استور اپل تبدیل شود. این اپلیکیشن پولی است و ماهیانه باید ۲۰ دلار بپردازید ولی خوشبختانه برای ۳ روز رایگان است. همین بازه زمانی کافی است تا بفهمید به کدام هنرپیشه شباهت دارید.

آیا Gradient امن است؟

شرکت توسعه‌دهنده این اپلیکیشن Ticket to the Moon Inc است که اطلاعات کمی درباره‌اش داریم و نمی‌دانیم یک شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار یا سازنده فناوری‌های تشخیص چهره است.

چون یک عکس شخصی و خصوصی از خودتان روی اپلیکیشن Gradient آپلود می‌کنید؛ کمی درباره امنیت و حریم خصوصی این اپ نگرانی‌هایی وجود دارد و سیاست‌های Gradient نیز کاملا روشن نیست.

البته، براساس مفاد شرایط استفاده از Gradient، این اپ ادعایی مبنی بر مالکیت محتوایی که شما در آن بارگذاری می‌کنید ندارد ولی کاملا هم روشن نکرده است از عکس‌های آپلود شده چه استفاده‌ای می‌شود.

به هر حال، نمی‌توان با قاطعیت گفت این برنامه امن است یا حریم خصوصی کاربران را نقض می‌کند. بهتر است کمی با احتیاط برخورد کرده و هر عکسی روی آن آپلود نکنید.

اپلیکیشن جذاب Gradient را برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌او‌اس از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید. این اپلیکیشن برای مدت ۳ روز رایگان است و تقریبا ۲۱۷ مگابایت حجم دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم