فیلم «مالیفیسنت: سردسته اهریمنان» رکوردهای جوکر را شکست و پرفروش شد

در حالی‌که اکران این هفته‌های سینمای جهان تحت تاثیر فیلم «جوکر» و محبوبیت بالای آن است؛ فیلم «مالیفیسنت: سردسته اهریمنان» (Maleficent: Mistress of Evil) توانست در اولین هفته فروش خود غوغا کند و در صدر قرار بگیرد.

«مالیفیسنت: سردسته اهریمنان» تازه‌ترین فیلم کمپانی والت دیزنی و آنجلیا جولی است. این فیلم ۱۲.۵ میلیون دلار بلیط افتتاحیه فروخته است و در پایان هفته اول به فروش ۳۸ میلیون دلاری رسیده است تا بالاتر از فیلم‌هایی مانند «جوکر» و «زامبی‌لند» قرار بگیرد.

فیلم «مالیفیسنت: سردسته اهریمنان» در ادامه فیلم «مالفیسنت» است که سال ۲۰۱۴ اکران شد و تمی مشابه زیبای خفته دارد و یک دختر و مادر پیرامون شخصیت مالیفیسنت با هم جدل دارند در حالی‌که دختر خانواده می‌خواهد ازدواج هم بکند.

کارگردانی این فیلم به یواخیم رانینگ سپرده شده است و در آن بازیگرانی مانند آنجلینا جولی، ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی، هری دکینسون، سم رایلی، جودی شکونی، وارویک دیویس، جان کارو، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل و رابرت لیندسی حضور دارند.

اکران فیلم «مالیفیسنت: سردسته اهریمنان» از ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهرماه ۹۸) آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود با ورود به اکران‌های جهانی بتواند فروش بیشتری داشته باشد.

فیلم «جوکر» پس از دو هفته صدرنشینی، این هفته فقط ۲۹ میلیون دلار فروش داشت تا در مجموع ۲۴۷ میلیون دلار در امریکا فروش کرده باشد. فروش کل جهام فیلم «جوکر» نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار است.

فیلم تازه‌وارد دیگر «زامبی‌لند: ضربه دوم» نیز موفق شد تا در بدو ورود با فروش ۲۶.۷ میلیون دلاری جایگاه سوم را در اختیار بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم