۵ مینی سریال جذاب سال ۲۰۱۹ که باید تماشا کنید

شاید جزو افرادی باشید که وقت ندارند سریال چند ده قسمتی و چند سیزن تماشا کنند.

مینی سریال‌ها بهترین خوراک برای آخر شب هستند؛ وقتی خسته و کوفته از سر کار برمی‌گردید و دنبال فیلمی برای تهی کردن ذهن از افکار روزانه می‌گردید. البته، اگر جوگیر نشوید و تمام قسمت‌های یک مینی سریال را از شب تا صبح دانلود و تماشا کنید.

ما برای آخر هفته شما ۵ مینی سریال در سبک‌های مختلف پیشنهاد داریم. مینی سریال‌هایی که عمدتا تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخته و غالب تماشاچیان را با خود همراه می‌کنند:

چرنوبیل (Chernobyl)

یکی از پرسروصدا ترین مینی سریال‌های سال ۲۰۱۹ بود که احتمالا درباره‌اش زیاد شنیدید. این سریال توانسته بالاترین امتیاز را از کاربران در IMDB کسب کند و سر راست بودن و تکیه بر پرداخت جزئیات داستانی باعث موفقیت‌اش شده است.

این مینی سریال ۵ قسمتی بریتانیایی – آمریکایی به طور کامل ماجرای نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل را روایت می‌کند و تلاش‌های بی‌سابقه‌ای که برای پاک‌سازی آثار آن در دنیا صورت گرفته است را به تصویر می‌کشد. مینی سریال چرنوبیل بیش از ۱۰ جایزه در بخش‌های مختلف از مراسم جوایز امی دریافت کرده است.

عشق امروزی (Modern Love)

ساخت شبکه آمازون به کارگردانی جان کارنی و براساس ستون هفتگی «عشق امروزی» نشریه نیویورک تایمز نوشته شده است. درباره کنش‌های اجتماعی و عشقی میان فردی است که از ترکیب رخدادهای واقعی و تخیلی به دست می‌آید.

این مینی سریال به خوبی پیچیدگی‌های جامعه امروزی ما را نشان می‌دهد و بازتاب واقعی از یک عشق در دنیای مدرن امروزی به همراه آشنایی‌ها، شکست‌ها، پیروزی‌ها، اندوه‌ها و ناکامی‌ها است. در این مینی سرال ۸ قسمتی، آن هاتاوی بازی می‌کند ولی بازیگران تلویزیونی خوب دیگری هم حضور دارند.

نام گل سرخ (The Name of the Rose)

یک مینی سریال ایتالیایی – آلمانی هشت قسمته که اقتباسی از رمان مشهور اومبرتو اکو است. باید اعتراف کنیم تا کنون چندین فیلم از روی این رمان ساخته شده است ولی گاهی اوقات یک فیلم نمی‌تواند به طور کامل دین خود را به یک رمان ادا کند ولی سریال‌های چون زمان بیشتری دارند؛ موفق‌تر ظاهر می‌شوند.

حوادث سریال در قرون وسطی، در سال ۱۳۲۷ روایت می‌شود؛ زمانی که در غوغای اختلاف پاپ و امپراتور روم، کشیشی به نام یلیام باسکرویل وارد صومعه‌ای با یک کتابخانه بزرگ می‌شود و در آنجا ماموریتی مهم و خطیر پیدا می‌کند. در کل، کاربران زیادی از این مینی سریال استقبال نکردند ولی یکی ار بهترین‌های سال ۲۰۱۹ است.

تبصره ۲۲ (Catch-22)

یک مینی سریال ۶ قسمتی خوب که از کتاب مشهور جوزف هلر اقتباس شده است. در این سریال بازیگرانی مانند کریستوفر ابوت – کایل چندلر – جوروج کلونی و مارتین دلانی بازی می‌کنند و وقایع آن مربوط به سال‌های ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۴ و جنگ جهانی دوم است.

یک مینی سریال ضد جنگ که می‌خواهد نشان بدهد جنگ هیچ‌گونه برنده یا افتخار و قهرمانی ندارد و همش خشونت، کابوس‌ و جنون‌های متناقض است. اگر از فیلم‌های با تم جنگ جهانی دوم خوش‌تان می‌آید؛ دیدن این مینی سریال را پیشنهاد می‌کنیم.

دختر درامر کوچک (The Little Drummer Girl)

این مینی سریال خوب هم براساس یکی از آثار جان لوکاره ساخته شده است. ژانر و حال و هوای این سریال حادثه‌ای و جاسوسی است. این سریال یکی سریال بریتانیایی است که البته پخش آن در آمریکا به تازگی شروع شده است.

داستان فیلم در سال ۱۹۷۰ رخ می‌دهد. دختری عاشق مردی می‌شود و بعد می‌فهمد که گوگل خورده و در واقع طعمه‌ای بوده برای اجرای یک نقشه بزرگ … بازیگران این سریال الکساندر اسکارسگارد، مایکل شنون و فلورنس پیو هستند و کارگردان آن هم بسیار مشهور است.

اگر اهل دیدن سریال‌های بلند هستید؛ به این ۵ سریال پیشنهادی جذاب ما هم نگاهی بیندازید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم