با اپلیکیشن Brain Training‌ مغزتان را به چالش بکشید و تمرین دهید

برای اینکه ذهنی همیشه آماده و ورزیده داشته باشید؛ باید آن را به چالش بکشید و دایما تمرین دهید. دقیقا همانند بدن که نیاز به ورزش، فعالیت و تکاپو دارد تا همیشه سرحال و سالم باشد.

بازی‌های فکری و هوشی یکی از بهترین تمرین‌ها برای ذهن هستند. اپلیکیشن‌های بازی‌های فکری باعث افزایش دقت مغز شده و بهترین تمرین برای ذهن هستند. اگر عادت کنید در طول روز از اپلیکیشن‌های هوش استفاده کنید؛ بسیاری از اختلالات و بیماری‌های مغزی مانند آلزایمر را از خود دور کردید.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید تا همیشه و در هر لحظه که وقت می‌کنید؛ مغز خود را تمرین داده و به چالش بکشانید؛ اپلیکیشن جالب Brain Training‌ برای پلتفرم اندروید است.

این اپلیکیشن دارای ده‌ها بازی جذاب و سرگرم‌کننده است. این بازی‌ها هم ذهن شما را به چالش می‌کشند و هم سرگرم‌کننده هستند. یعنی شما هم بازی می‌کنید و لذت می‌برید و هم مشغول تقویت ذهن خود هستید.

این بازی‌ها در شکل‌های مختلف و در سطرح‌های گوناگونی از مبتدی تا پیشرفته طراحی شدند. حتما باید هر بازی را از سطح یک یا همان سطح اولیه و مبتدی آن شروع کنید و با جمع امتیازها، سراغ مراحل سخت‌تر و پیچیده‌تر بروید.

هم بازی هم تقویت مغز

وقتی بازی را نصب می‌کنید؛ فهرستی از بازی‌ها پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. هر بازی دارای ویژگی‌هایی است تا  تمرکز، دقت، سرعت عمل، حافظه و مهارت‌های ذهنی شما را افزایش دهد. ممکن است از برخی بازی‌ها بیشتر خوش‌تان بیاید چون همه بازی‌ها برای همه افراد مناسب نیستند.

یک بازی سعی می‌کند قدرت و سرعت محاسبات شما را ارزیابی کند و بازی بعدی در پی فعال‌سازی همزمان نیم‌کره‌های راست و چپ مغز است یا آن‌ها را با هم مقایسه می‌کند.

واکنش سریع، حافظه شنیداری، حافظه چرخشی، واکنش سریع و بسیاری دیگر از بازی‌ها هم در Brain Training‌ وجود دارند که هرکدام در مراحلی مختلف سعی می‌کنند مغز شما را به چالش بکشند.

نسخه رایگان اپلیکیشن Brain Training‌ دارای تبلیغاتی است که باید از بین ببرید ولی در نسخه پریمیوم که پولی است؛ تبلیغات حذف شده‌اند. اگر این اپلیکیشن را روی اسمارت‌فون خود نصب کنید؛ از بسیاری بازی‌های فکری دیگر دست خواهید کشید و تماما مشغول بازی با آن می‌شوید.

نسخه رایگان اپلیکیشن Brain Training‌ را برای گوشی‌های اندرویدی از روی گوگل پلی دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم