تصاویری از هجوم گردشگران به لوکیشن فیلم «جوکر» برای گرفتن عکس‌های تقلیدی

وقتی فیلمی محبوب و پر مخاطب می‌شود؛ باید انتظار واکنش‌های بعدی طرفدارانش را داشت.

فیلم «جوکر» مستعد الگوسازی در جوانان است و پیش‌بینی می‌شد بسیاری از نوجوانان و جوانان دست به تقلید رفتارهای مشابه شخصیت شرور این فیلم بزنند ولی شاید کسی فکر نمی‌کرد یک لوکیشن و راه‌پله ساده این‌قدر معروف شود.

این روزها، گردشگرانی از سراسر دنیا به راه‌پله‌ای در محله برانکس نیویورک هجوم آورده تا به تقلید از «واکین فینیکس» در نقش  «آرتور فلک» یا همان «جوکر» عکس بگیرند؛ آن هم در ژست‌های مختلف و گاهی با لباسی مشابه جوکر!

صحنه مشهوری از فیلم «جوکر»‌ روی راه‌پله‌ای در محله برانکس نیویورک فیلمبرداری شده است. حال پس از موفقیت و به شهرت رسیدن این فیلم گردشگران به نیویورک سفر می‌کنند تا در این لوکیشن مشهور عکس یادگاری بگیرند.

شاید تا پیش از اکران فیلم «جوکر»، کسی این راه‌پله را نمی‌شناخت و حاضر نبود روی آن قدم بگذارد ولی این روزها خالی از مردم نیست.

تا کنون لوکیشن‌های فیلم‌های مشهوری در دنیا این‌گونه معروف و محبوب شدند. مثلا، برخی از لوکیشن‌های سریال «بازی تاج و تخت» در کشور ایرلند یا پله‌های مشهور تمرین قهرمان داستان فیلم رادکی در موزه هنر فیلادلفیا هم به جاذبه گردشگری تبدیل شدند.

گفتنی است بیش از ۴ هفته از اکران فیلم «جوکر» با بازی واکین فینیکس و کارگردانی تاد فیلیپس می‌گذرد و توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد. این فیلم بسیاری از رکوردها را جابه‌جا کرده و پیش‌بینی می‌شود محبوب‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ و پرفروش‌ترین فیلم کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) شود.

با هم تصاویری از هجوم مردم به لوکیشن راه‌پله فیلم «جوکر» را تماشا می‌کنیم:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم