چگونه پالتو فوتر را با لباس‌های دیگرمان ست کنیم + ۱۲ مدل جدید سال ۲۰۱۹

پالتوهای فوتر زنانه یکی از پرطرفدارترین پالتوها و پوشش‌ها در فصل پائیز و زمستان هستند.

پالتو فوتر زنانه متعلق به صنعت مد و پوشاک فرانسه است که حالا وارد ایران شده و خانم‌های ایرانی حسابی طرفدارش هستند. البته، در ایران بیشتر پالتوهای فوتر ترک مشاهده می‌شوند.

تنوع رنگ و مدل این پالتوها به همراه جنس و کیفیت آن‌ها که هم گرم هستند و هم ماندگاری زیادی دارند؛ باعث شده فروش خوبی در میان دختران و خانم‌های شیک‌پوش داشته باشند.

جنس پالتو فوتر زنانه از پشم طبیعی یا الیاف مصنوعی است. بسیاری از زنان این پالتوها را به عنوان پالتو پشمی می‌شناسند چون در زمستان عایق بسیار خوبی برای گرم نگه داشتن بدن هستند. این پالتوها به سادگی چروک نمی‌شوند و می‌توانید سال‌ها ازشان استفاده کنید.

مهم‌ترین نکات ست کردن پالتو فوتر زنانه

هر خانمی ممکن است یک یا چند پالتو فوتر در کمد لباس‌های خود داشته باشد ولی چگونه باید این پالتوها را با لباس‌های دیگر پوشید که خاص و شیک به نظر بیاید و چشم‌گیر باشد؟

۱- از شال هم‌رنگ و ضخیم استفاده کنید تا یک استایل شیک و گرم در زمستان داشته باشید.

۲- باید مدلی انتخاب کنید که از نظر برش و اندازه طولی و طرح با هیکل و اندام شما تناسب داشته باشد.

۳- از کیف، کفش و پلیوری استفاده کنید که مناسب فصل و در طیف رنگی پالتو فوتر شما است. باید ترکیب رنگ زیبایی با پالتو فوتر، کیف و کفش بسازید.

۴- حتما زیر پالتو فوتر از بوت‌های پاشنه‌دار و بلوزهای ضخیم استفاده کنید. در مطلب «۱+۵ نکته مهم در انتخاب و خرید بوت و نیم بوت زنانه» گفتیم چگونه یک بوت مناسب خودتان انتخاب کنید.

۵- نیازی نیست از وسایل جانبی و اکسسوری‌های تزئینی مانند دستمال گردن، شالگردن کوتاه و نازک یا کلاه پشمی استفاده کنید. باید طوری لباس بپوشید که تمام تمرکز و حواس دیگران معطوف به پالتو فوتر شما شود.

۶- پالتو فوترها هم مانند بسیاری از لباس‌های دیگر در مدل‌های اسپرت، رسمی، میهمانی و دوستانه طراحی شدند. باید بدانید هر مدل را در کجا بپوشید.

در ادامه چند مدل پالتو فوتر جدید مدل ۲۰۱۹ را نگاه می‌کنیم:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم