به‌زودی سریال ویچر در سبک گیم اف ترونز از نتفلیکس پخش می‌شود

نتفلیکس می‌خواهد از ۲۰ دسامبر پخش سریال درام فانتزی جدیدی به نام «The Witcher» را آغاز کند. سریالی که در سبک و دوران سریال محبوب و پر مخاطب «گیم اف ترونز» است و پیش‌بینی می‌شود جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

از مدت‌ها پیش برخی تصاویر سریال ویچر در فضای مجازی منتشر شده و این هفته هم نتفلیکس به طور رسمی اولین تریلر این سریال را منتشر کرد که با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

گفته می‌شود نتفلیکس روی این سریال امید زیادی بسته است تا بتواند جایگزین سریال «بازی تاج و تخت» شبکه HBO شود.

این سریال توسط لورن اشمیت هیسریچ و با اقتباس از مجموعه رمان‌های ویچر آندژی ساپکوفسکی نویسنده لهستانی ساخته شده است. ساپکوفسکی از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ مجموعه رمان‌های ۵ جلدی ویچر را نوشته که از روی آن‌ها ده‌ها بازی ویدیویی نیز ساخته شده است.

داستان سریال «The Witcher» درباره فردی به نام «گرالت ریویایی» است که در یک سرزمین ناشناخته زندگی می‌کند و شکارچی هیولا و اژدها است. او شمشیری جادویی دارد که از پس همه موجودات برآمده و آن‌ها را خرد می‌کند.

گرالت ریویایی به دنبال سرنوشت خود می‌رود و در پی این است که جایگاه‌اش را در این سرزمین تثبیت کند. بازیگر نقش اصلی این سریال، همان‌طور که در تصاویر هم مشخص است، هنری کاویل است. هیکل خوش استیل این بازیگر و گریم‌های او نظر مساعد مردم را در پی داشته است.

مدت‌ها است که شبکه‌های مختلف استریم ویدیو در پی ساختن سریالی مشابه گیم اف ترونز هستند. سریال گیم اف ترونز با ترکیب درام، تخیل، خشونت، سیاست، عشق و البته جلوه‌های ویژه کامپیوتری توانست برای سال‌های طولانی، بهترین سریال شبکه‌های تلویزیونی باشد.

شبکه نتفلیکس می‌خواهد همه تلاش خود را صرف موفقیت این سریال کند؛ چون از سال ۲۰۱۶ به این طرف هنوز نتوانسته یک سریال درام موفقیت‌آمیز و پرمخاطب بسازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم