آخرین تصاویر منتشر شده از فیلم «مست عشق»

فیلم‌برداری فیلم «مست عشق» در ترکیه آغاز شده است و هر روز تصویر تازه‌ای از گریم و بازیگران آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

فیلمی که هم از نظر موضوع، هم از نظر کارگردان، هم از نظر بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای انتخاب شده برای آن و هم حاشیه‌های فراوان آن حسابی خبرساز شده است.

فیلم «مست عشق» درباره مولانا و شمس تبریزی است و توسط حسن فتحی در ترکیه ساخته می‌شود. برای این فیلم بازیگران معروفی از ایران و ترکیه انتخاب شدند.

از بازیگران ایرانی فعلا می‌توان به شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی شاگرد مولانا اشاره کرد. البته، بازیگران ایرانی دیگری هم در این پروژه حضور خواهند داشت که به تدریج نام و تصاویر آن‌ها منتشر می‌شود.

اما بازیگران ترکیه‌ای بسیار معروفی مانند سلما ارگچ در نقش همسر مولانا، بوران کوزوم در نقش علاءالدین، بنسو سورال در نقش مریم، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد، هانده ارچل در نقش کیمیا دختر مولانا و ابراهیم چکلیکول در فیلم «مست عشق» حضور دارند.

آخرین تصاویر بازیگران فیلم «مست عشق»

حضور همین بازیگران معروف ایرانی و ترکیه‌ای باعث خبرساز شدن این فیلم شده و مردم مشتاقانه منتظر تصاویر جدیدی از گریم‌های این فیلم هستند. با هم برخی از تصاویر منتشر شده از بازیگران و گریم آن‌ها در این فیلم را می‌بینیم:

شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی:

پارسا پیروزفر در نقش مولانا:

این رو هم بخون

سلما ارگچ در نقش همسر مولانا:

حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی شاگرد مولانا:

بنسو سورال در نقش مریم:

برخی علما و مراجع تقلید ساخت این فیلم را مجاز ندانسته و نسبت به آن واکنش نشان دادند. همین‌طور، بخشی از جامعه به خاطر حساسیت‌هایی که درباره مولانا و شمس تبریزی، صوفیه و طرفداران این فرقه وجود دارد؛ نسبت به این فیلم حساس شده‌اند.

اما فتحی کارگردان این فیلم و مهران برومند، تهیه‌کننده آن بدون توجه به این حواشی دارند پروژه را پیش می‌برند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم