تصاویر دختران مکانیکی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی سروصدا کردند

یکی از سوژه‌های این روزهای شبکه‌های اجتماعی در ایران، دختران مکانیکی است.

بسیاری از مردم وقتی عکسی از این دو دختر مکانیکی در حال کار روی ماشین‌ها و تعمیر آن‌ها مشاهده کردند؛ تصور کردند تصویری از یک فیلم سینمایی یا دوربین مخفی است. تصور کردند این دو دختر برای عکاسی لباس مکانیکی پوشیده و وارد گود شدند ولی واقعا آن‌ها در مکانیکی کار می‌کنند.

این دو دختر مکانیکی ایرانی به نام‌های «کیانا یار احمدی» و «نیلوفر فرهمند» پنج ماهی می‌شود که از روی علاقه به یادگیری مکانیکی ماشین‌های سواری مشغول کار در مکانیکی هستند. کاری که همه اذعان دارند مردانه است و سخت.

جالب است بدانید که رشته تحصیلی این دو دختر اصلا مکانیک نیست و «کیانا یار احمدی» فارغ‌التحصیل حقوق و «نیلوفر فرهمند» کارشناسی گرافیک خوانده است. هر دو ۲۹ ساله هستند و پیش از شروع به کار در مکانیکی نیز با هم دوست بودند.

این دو دختر ایرانی چون عاشق کار مکانیکی ماشین هستند؛ با خانواده خود مشورت کرده و بعد به یک مکانیکی در تهران مراجعه می‌کنند تا مشغول به کار شده و کار تعمیر ماشین‌های سواری را یاد بگیرند.

قرار است پس از آموزش دیدن، تجربیات خود را در اختیار دیگر دختران و زنان ایرانی قرار دهند. علی هامونی صاحب مغازه مکانیکی و هادی ، همکارشان معتقد هستند که آن دو استعداد خوبی دارند و حتی روز های تعطیل را نیز برای یادگیری به سر کار می آیند.

این شما و این هم تصاویری از دختران مکانیکی:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم