تصاویری از عشق‌بازی طرفداران لیورپول با تیم محبوب‌شان

دیشب لیورپول مهم‌ترین بازی فصل خود در لیگ برتر انگلیس را برد تا به یک قدمی قهرمانی برسد. حالا فاصله لیورپول با تیم منچسترسیتی نزدیک به ۱۰ امتیاز شده است تا بوی قهرمانی به مشام طرفداران لیورپول برسد و از خود بی‌خود شوند.

لیورپول معروف‌ترین طرفداران فوتبال در دنیا را دارد و سال‌ها است که شور و شوق‌شان برای تیم محبوب‌شان یکی از زیبایی‌های فوتبال است. اما در دو فصل اخیر، تیم فوتبال لیورپول با هدایت یورگن کلوپ دارد یکی پس از دیگری جام‌ها را درو می‌کند و به انتظارهای چند دهه‌ای طرفدارانش پایان می‌دهد.

رکوردها پشت سرهم شکسته می‌شوند و این‌گونه مردم لیورپول از شوق به پرواز درمی‌آیند و خود را بر فراز ابرها می‌بینند. در میان طرفداران لیورپول، پیرمرد ۱۰۱ ساله، پیرزن ۸۶ ساله، نوزاد و کودک خردسال، زن و مرد و همه تیپی دیده می‌شود.

لباس سرخ لیورپول را به تن کرده و بلیط مسابقه را می‌خرند تا چندین ساعت عشق‌بازی کنند. خیالشان راحت است تیم‌شان بهترین نمایش‌ها را نشان می‌دهد و پیروز ورزشگاه را ترک خواهند کرد. لیورپول ۲۱ بازی خانگی است که با نه تنها نباخته بلکه مساوی هم نکرده و فقط می‌برد.

در این فصل لیگ برتر انگلیس هنوز هیچ باختی نداشته است و تیم‌های مختلف چند تا چند تا ازش گل می‌خورند. پس، طرفداران لیورپول حق دارند تا سر حد مرگ عاشق این تیم باشند و برایش از ته دل نعره بکشند و آتش‌بازی کنند.

این شما و این هم تصاویری از عشق‌بازی طرفداران تیم فوتبال لیورپول در چند وقت اخیر:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم