۱۰ انیمیشن برتر سال ۲۰۱۹ که حتما باید ببینید

در ماه‌های گذشته چندین انیمیشن برتر سال ۲۰۱۹ را معرفی کردیم و به بوته نقد سپردیم.

اکنون با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ بهتر می‌توان درباره بهترین انیمیشن‌های امسال صحبت کرد. البته هنوز چند انیمیشن معروف امسال مانند «فروزن ۲» رونمایی و اکران نشدند ولی از هم‌اکنون می‌توان روی موفقیت آن‌ها حساب باز کرد.

این راهنما به شما کمک می‌کند بهترین انیمیشن و شاید بهتر است بگوییم مناسب‌ترین انیمیشن را برای فرزندتان انتخاب و از بازار خریداری کنید. بماد که بسیاری از این انیمیشن‌ها انگار برای بزرگ‌تر ساخته شده‌اند و پدر و مادرها را بیشتر سرگرم و جذب خود می‌کنند.

انیمیشن‌های امروزی درس‌های آموختنی زیادی دارند. انیمیشن‌ها درس‌های زندگی را مرور می‌کنند و آموختنی‌های زیادی برای کودکان و بزرگسالان دارد. گذشت آن دورانی که یک انیمیشن صرفا برای سرگرم کردن بیننده و پر کردن ۹۰ یا ۱۰۰ دقیقه از وقت او ساخته شود. برخی از انیمیشن‌ها درس‌هایی به شما آموزش می‌دهند که شاید سال‌ها مدرسه رفتن به شما متذکر نشده باشد.

این شما و این هم بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۹:

۱- داستان اسباب‌بازی ۴ (Toy Story 4 2019)

قسمت چهارم داستان اسباب‌بازی‌ها در ۳۱ خردادماه اکران شد و زود توانست یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های سال و همین‌طور سازندگانش شود. افراد سرشناس زیادی داستان اسباب‌بازی‌های ۴ را بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۹ انتخاب کردند.

این قسمت داستان ورود عضو جدیدی به نام فورکی است که بلد نیست اسباب‌بازی باشد و فرار می‌کند و دیگر اسباب‌بازی‌ها می‌خواهند به او کمک کنند.

۲- فروزن ۲ (Frozen II 2019)

پس از اکران موفقیت‌آمیز فروزن ۱ و آن هم تاثیرگذاری‌اش در مردم و کودکان؛ همه منتظر اکران دومین قسمت این انیمیشن در ۱ آذر ماه هستند. فروزن ۱ پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما شد و اکنون بی‌شک منجمد ۲ نیز پرفروش می‌شود و یکی از بهترین‌های ۲۰۱۹ است.

اولین تریلر منتشر شده از انیمیشن فروزن دو در ۲۴ ساعت اول بیش از ۱۱۶ میلیون بار توسط کاربران سراسر دنیا دیده شد و رکورد جدیدی را بر جای گذاشت. در این قسمت، السا، آنا، کریستوف و اولاف می‌خواهند به یک راز معمایی باستانی در عمق جنگل پی ببرند.

۳- چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان (How to Train Your Dragon: The Hidden World 2019)

در اسفندماه ۹۷ اکران شد و به نام چگونه ازدهای خود را تربیت کنیم ۳ نیز شناخته می‌شود. آخرین مجموعه این قسمت بود که با صحنه‌های اکشن، صداپیشگی بی‌نظیر، موسیقی متن زیبا و داستانی عالی مورد حمایت و تحسین همه قرار گرفت.

در این انیمیشن، هیکاپ و بی‌دندان با بزرگ‌ترین تهدید عمرشان روبرو شده و بی‌دندان باید با هیوالهایی از جنس و شکل خودش برخورد کند.

۴– فیلم پرندگان خشمگین ۲ (The Angry Birds Movie 2 2019)

اکران این انیمیشن ۲۵ مرداد آغاز شده و قرار است در آن پرندگان خشمگین و خوک ها با هم متحد شوند تا یک دشمن مشترک را شکست دهند. در قندان، درباره فیلم انیمیشنی پرندگان خشمگین ۲ بیشتر نوشتیم و گفتیم که یکی از بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۹ است.

۵– زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ (The Secret Life of Pets 2 2019)

این انیمیشن هم خردادماه اکران شده و همانند قسمت اول، یکی از پرفروش‌های سال و یکی از بهترین انیمیشن‌های سال به اعتقاد بسیاری از منتقدان است. در زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ شاهدیم که زندگی مکس به کلی تغییر کرده است؛ چون صاحبش کیتی ازدواج کرده و اکنون بچه دار شده است.

مکس به همراه صاحبش به حومه شهر سفر می کنند؛ جایی که او با یک سگ مزرعه به نام روستر آشنا می‌شود. مکس و روستر باید تلاش کنند که بر ترس‌های خود غلبه کنند. اگر شما هم بی‌صبرانه منتظر دیدن این انیمیشن هستید باید کمی دیگر صبر داشته باشید یا دوبله یا زیرنویس‌های آن وارد بازار شود.

۶– بتمن: هاش (Batman: Hush 2019)

طرفدارهای بتمن در روز ۳۰ تیرماه موفق شدند به سینما بروند و یکی دیگر از اقتباس‌های تحسین‌شده کتاب‌های کمیک بتمن را از نزدیک ببینند. در این فیلم، شخصیت مرموزی به نام هاش وجود دارد که از هویت واقعی بتمن اطلاع پیدا کرده است. هاش می‌خواهد با هم‌دستی دیگرانی مانند جوکر، هارلی کویین، پویزن آی وی و غیره بتمن را نابود کند.

اگر طرفدار بتمن، نمایش‌های کمیکی و انیمیشن‌های این سبکی هستید؛ حتما دیدن یکی از بهترین‌های سال ۲۰۱۹ را از دست ندهید.

۷– جاسوسان نامحسوس (Spies in Disguise 2019)

این انیمیشن اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و علمی تخیلی هنوز اکران نشده و در آخرین روزهای سال ۲۰۱۹ وارد بازار می‌شود ولی مطمئن هستیم یکی دیگر از بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۹ است.

ویل اسمیت و تام هالند در آن صداپیشگی می‌کنند و روی خبره‌ترین جاسوس دنیا به نام لنس استرلینگ و دانشمندی به نام والتر بکت تمرکز دارد که تفاوت‌های بسیار زیادی با همدیگر دارند. این دو باید تفاوت‌ها و اختلاف‌های بسیار زیاد خود را کنار گذاشته و طی یک همکاری جهان را از خطری بزرگ نجات دهند.

۸– عروسک‌های زشت (UglyDolls 2019)

فهرست بلندبالای صداپیشگان معروف این انیمیشن هر فردی را به آن مشتاق می‌کند. حتما باید با صدای اصلی و زیرنویس فارسی مشاهده کنید تا ارزش کار پایین نیاید.

این انیمیشن روایت و تقابل خاص بودن و معمولی بودن است. عروسکی به نام موکسی و سایر دوستانش تصمیم می‌گیرند از شهری در دامنه کوه که مخصوص افراد خاص است به سوی شهری بروند که افراد معمولی در آن سکونت دارند. عروسک‌های زشت در طول داستان با مفهوم کمال و متفاوت بودن آشنا می‌شوند و درک می‌کنند که برای شگفت‌انگیز بودن نباید حتما بی‌نقص باشند.

۹– خانواده آدامز (The Addams Family 2019)

هنوز بیش از یک ماه از اکران انیمیشن خانواده آدامز نگذشته است ولی توانسته نظر مساعد منتقدان را به خود جلب کند و وارد فهرست بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۹ شود.

داستان این فیلم درباره خانواده‌ای عجیب و غریب به نام آدامز است. اعضای این خانواده دارند برای یک جشن بزرگ آماده می‌شوند ولی پیدا شدن سروکله یک مجری تلویزیون که حیله‌گر و طماع است؛ همه‌چیز را برهم می‌زند و خانواده آدامز تا مرز فروپاشی می‌روند.

۱۰– فیلم لگو ۲: بخش دوم (The Lego Movie 2: The Second Part 2019)

یک سال از اکران این فیلم می‌گذرد و چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن‌های لگو است. این فیلم در گیشه فروش زیادی نداشت ولی نظر مثبتی درباره‌اش وجود دارد و از موسیقی‌های بسیار شنیدنی، شوخی‌های خنده‌دار و صداپیشگی شخصیت‌های معروفی سود می‌برد.

داستان از این قرار است که یک سری بیگانه به دنیای امت و دوستانش حمله می‌کنند و موفق می‌شوند که وایلد استایل، بتمن، یونیکیتی، متال برد و بنی را بدزدند. اکنون امت تصمیم می‌گیرد که به فضا سفر کند و دوستانش را نجات دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم