شرایط وام ۴ درصدی شهرداری تهران برای خرید دوچرخه و موتورسیکلت برقی

چندی پیش شهرداری تهران اعلام کرد دارد طرحی آماده می‌کند تا تسهیلاتی در اختیار خریداران دوچرخه و موتورسیکلت برقی قرار دهد.

در کل دنیا، دوچرخه‌ها و موتورسیکلت‌های برقی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند چون باعث آلودگی هوا نشده و یک وسیله نقلیه تمیز و پاک با انرژی تجدیدپذیر محسوب می‌شوند. حداقل زیان را برای ترافیک و آلودگی هواوی کلان‌شهرها داشته و سلامتی بیشتری برای شهروندان خواهند داشت.

شهرهای بزرگ دنیا، طرح‌های تشویقی متنوعی برای شهروندان خود در استفاده از دوچرخه و موتورسیکلت برقی دارند و حالا شهرداری تهران در صدد است با دادن وام‌هایی که بهره کمی دارند؛ مردم تهرانی را تشویق به خرید و استفاده از وسایل حمل و نقلی برقی کند.

البته، خریداران موتورسیکلت‌های برقی حتما باید روی موتورسیکلت خود کار کرده و کارشان با موتورسیکلت باشد. آن‌ها باید موتورسیکلت قدیمی و کاربراتوری داشته و گواهی اسقاط آن را داشته و به شهرداری ارائه بدهند تا بتوانند از تسهیلات وام خرید موتورسیکلت برقی استفاده کنند.

در همین راستا، شهرداری تهران می‌خواهد برای دوچرخه معمولی تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای خرید دوچرخه برقی تا ۵ میلیون تومان وام با بهره ۴ درصد بدهد. در این میان، ۸۰ درصد قیمت خرید دوچرخه وام به متقاضی تعلق خواهد گرفت.

اما متقاضیان خرید موتورسیکلت‌های برقی می‌توانند حداکثر تا ۱۳ میلیون تومان وام با بهره ۴ درصد از شهرداری دریافت کنند. همان‌طور که اشاره شد؛ اولویت در این طرح با افرادی است که قبلا موتورسیکلت داشته و با آن کار کرده‌اند.

هنوز جزئیات کامل وام شهرداری تهران اعلام نشده است و نمی‌دانیم این مبالغ در چند قسط باید به شهرداری بازپس داده شوند یا برای دریافت وام چه تضمین‌هایی نیاز است.

برای اطلاع از انواع وام‌های فوری و ضروری بانک‌های مختلف کشور می‌توانید به این مطلب به‌روز سایت قندان مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم