بچه‌دار شدن رامبد جوان و نگار جواهریان در بیمارستان داخلی یا خارجی؟ + تصاویر

تصاویر رامبد خان جوان مجری برنامه پرطرفدار خندوانه و همسر نگار جواهریان

رامبد جوان که قبل از خنداونه جزو بازیگران رده میانی صدا و سیما و سینما محسوب میشد و پرفروش‌ترین فیلمش نیز به پای فیلم‌های پرفروش سینما نمی‌رسید، با برنامه خندوانه به طور کلی اوضاعش متفاوت شد و حالا اسم او می‌تواند میلیاردها تومان پول را روانه هر برنامه‌ای بکند!

او که با این شهرت چندبرابر شده توانست ثروت خوبی را از آن خود کند، اقدام به تولید فیلم‌های سینمایی متنوعی کرد که بعضا خود او تهیه کننده این فیلم‌ها بود و علاوه بر کارگردانی سود مجموعه نیز به جیب خودش می‌رفت. او پس از دو ازدواج ناموفقی که داشت در سومین اقدام برای ازدواجش با نگار جواهریان آشنا شد و در حالیکه حدود یکسالی بود این بازیگر زن جوان در پشت صحنه خندوانه حضور فعالی داشت بالاخره با رسانه‌ای شدن این موضوع به برنامه شبانه این مجموعه آمد و این اتفاق رسمی شد.

او حالا حدود دوسالی است که همسر رامبد جوان شده و بعضی از شایعات از باردار بودنش خبر می‌دهند که به زودی و در ماه‌های آتی می‌بایست منتظر وضع حمل او باشیم. شنیده‌ها حاکی از این است که گزینه‌های زیادی برای انتخاب بیمارستان محل زایمان نگار جواهریان وجود دارد که از جمله آن همانند بعضی دیگر از هنرمندان، بیمارستان‌های کانادا است که با توجه به ویزای دائمی که برای متولدین آنجا تعلق می‌گیرد، این شانش برای رامبد و همسرش نیز ایجاد می‌شود تا بتوانند از طریق فرزند خود ویزای کانادا را اخذ نمایند.

البته در داخل کشور نیز بیمارستان‌های مجهزی همانند هتل بیمارستان گاندی، بیمارستان محب کوثر، بیمارستان عرفان نیایش، بیمارستان آریا و … از جمله گزینه‌های خوبی هستند که باید منتظر بود و دید تصمیم این زوج چه خواهد بود. در ادامه تصاویری از گذر زمان برای رامبد جوان را مشاهده می‌کنید که دیدنشان خالی از لطف نیست.

 

5 نظرات
  1. ایرانی می‌گوید

    چرا مسئولان صدا و سیما خواب هستند کسی که به ملیت ما ایرانیا توهین کرده نباید تو شبکه ملی برنامه بسازه و از پول مالیات ما ایرانیا حقوق بگیره تا خرج خانواده کانادایی کنه .

    خوشم اومد ۷
    دوست نداشتم ۱
  2. مدرس می‌گوید

    نمی شد این آقای به ظاهر دلسوز افراد مستمند ،این همه پول را خرج نیازمندان و سیل زده های کشورش می کرد ؟ واقعا براشون متاسفم ، که اینقدر خود باخته هستند. فکر می کنم دیگر شایستگی برنامه ساز رسانه ملی ما را ندارد . زیرا الگوی خودباخته لیاقت رسانه ملی را ندارد .

    خوشم اومد ۲
    دوست نداشتم ۲
  3. پارسا می‌گوید

    رامبد جوان همون که داد و بیدا می کرد ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی مهربونین…..، فرزند خودش رو برد آمریکایی بدنیا بیاد، خائن به مردم ایران، مردم عزیز ایران احمق نیستند!

    خوشم اومد ۶
    دوست نداشتم ۱
  4. عباس می‌گوید

    متاسفانه بازیگرها شدند تاجرهای بزرگ که با یه برنامه های تلویزیونی میلیاردها پول به جیب می زنند و تو برنامه ها شعارهای انسانیت میدن مثل مسولین که تو اوج ثروتند که از قبال دادایی این ملت می خورند و تکثر مردم تو فقر و بدبختی اند اینا تو بهشتی هستند که روی ما مردم بدبخت درست وردند یه کارگر با بدبختی و زجر یه لقمه نون درمیاره اما اینا یه شبه پولهای انچنای درمیارن بدون هیچ زحمتی چقدر فاصله خدایا چقدر ظلم

    خوشم اومد ۳
    دوست نداشتم ۱
  5. علي می‌گوید

    با سلام پول زیادی آدم رو هار می کنه . خوب پول در میاره ولی پشت میز می شینه همش از انفاق و بذل و بخشش صحبت می کنه ؟ اخه یکی نیست ازش بپرسه اول خودت بعد دیگری ؟ اگر راست می گی خودت دست به جیب شو . الان دیگه مد شده هنر مندان ما که چشم همه دنبالشونه و به عنوان الگو هستند زایمان های اون ور آبی انجام می دهند خوبئ پول زیادیه دیگه نمی دونن که چه کار کنند.

    خوشم اومد ۲۲۰
    دوست نداشتم ۷۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم