سعید عزت‌اللهی واقعا دوپینگ کرده ؟؟ + تصاویر

عکس دیدنی و جالب از عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه

سعید عزت‌اللهی از جمله بازیکنان پرحاشیه چند ماه اخیر فوتبال ایران است که با قضیه ترلان پروانه شروع شد و با محرومیتش برای بازی اول جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ادامه پیدا کرد ولی چیزی که این روزها بیش از پیش مورد بحث قرار گرفته، موضوع دوپینگی است که از یک بازیکن ایرانی اعلام شده و شایعاتی پیرامون مثبت شدن تست سعید عزت‌اللهی وجود دارد.

اما این قصه از آنجایی شروع شده است که نمونه تست سعید عزت‌اللهی برای دوپینگ دارای مشکل شده و با توجه شکی که مسئولین برگزارکننده نسبت به دوپینگ این بازیکن پیدا کردند، این آزمایشات مورد بازرسی و بررسی بیشتر قرار گرفت تا مشکل اصلی واکاوی شود.

طبق اعلام برگزارکنندگان اصلی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سعید عزت‌اللهی دوپینگ نکرده ولی به هر حال مشکلی در پروسه آزمایش دوپینگ او بوده است که احتمال دوپینگ او را بالا برده و با بررسی‌های انجام شده این موضوع به کلی رد شد. به نظر می‌رسد با مثبت شدن این دوپینگ، به کلی آبروی تیم ملی کشورمان می‌رفت و می‌بایست کارلوس کی روش نسبت به پاسخگویی این آبروریزی محاکمه میشد.

قندان قبل از شروع جام جهانی در مطلبی مفصل به تصاویری زیبا از این بازیکن پرداخته بود که در ادامه دعوت می‌کنیم دوباره این تصاویر را مشاهده نمایید:

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم