درآمد علیرضا خمسه از کارهایش چقدر است؟

علیرضا خمسه بازیگر تلویزیون و سینما که مجری گری هم می کند و به تازگی عکس زن او جنجال به پا کرده است

علیرضا خمسه از جمله بازیگرانی است که به شدت گزیده کاری می‌کند و معمولا در فیلم و سریال و برنامه‌هایی ظاهر می‌شود که دیده شود و برایش سود مالی داشته باشد. البته گفتنی است که او به شدت به کارهای عام المنفعه نیز علاقه‌مند بوده و کمتر کسی است که خمسه را جدا از این کارهای انسان دوستانه بداند.

درآمد علیرضا خمسه از کارهایی مانند بازیگر در سریال و فیلم‌های تلویزیون و سینما است که سهم فیلم‌های سینمایی او بسیار اندک است. او در حرفه مجری‌گری نیز فعال بوده و در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و همچنین ارگان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی به این کار مشغول است.

با توجه به عرف معمول در تعرفه مجری‌گری افراد شناخته شده همانند او و همچنین دستمزدهای معمول در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی باید گفت که درآمد این بازیگر به صورت سالانه چیزی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده که در صورت وجود سریال‌هایی همچون پایتخت، این عدد کمی بیشتر می‌شود.

علیرضا خمسه شاید عجیبب‌ترین بازیگری باشد که در طی ۳۰ سال اخیر به عرصه شهرت رسیده است. او که از ظاهر چندان خوبی برخوردار نیست اما توانسته با کسب علم و توانایی در بحث بازیگری به مقام و شهرت بسیار خوبی برسد که همین شهرت شاید علت اصلی موفقیت‌هایی است که او در زندگی خودش داشته است.

علیرضا خمسه که به تازگی ازدواج دومش رسانه‌ای شده، دارای زندگی بی و سرو صدایی است که معمولا چیز خاصی از آن به بیرون درز نکرده و صرفا تصاویر محدودی از وی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. او که یکی از بازیگرانی است که در عرصه مجری گری نیز فعالیت می‌کند، در حال حاضر یکی از مدرسین خبره در زمینه بازیگری نیز هست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم