بهترین راه حل برای افزایش میل جنسی در خانم‌ها چیست؟

نیازهای جنسی معمولا یکی از نیازهای بسیار اساسی در بین انسان‌هاست که در صورت عدم تامین درست آن، مشکلات زیادی به همراه داشته و زندگی عادی افراد را مختل می‌کند. مسائل مختلفی روی میل جنسی افراد موثر است ولی آیا مسائلی مانند ورزش می‌تواند روی میل جنسی افراد و علی‌الخصوص خانم‌ها تاثیری داشته باشد؟

قطعا ورزش یکی از مهم‌ترین مواردی است که در بسیاری از زوایای مختلف زندگی انسان‌ها موثر بوده و تاثیر آن در بین مردان ثابت شده است و بسیاری از پزشکان برای رفع و بهبود مشکلات جنسی مردان، آن‌ها را به مداومت در ورزش تشویق می‌کنند ولی یکی از نکات مبهم در مورد خانم‌ها، تاثیری است که ورزش در میل جنسی آن‌ها دارد.

میل جنسی

طبق تحقیقات انجام شده بین خانم‌ها آن دسته از بانوانی که به صورت روزانه اقدام به ورزش می‌کنند میل جنسی بیشتر و بهتری نسبت به سایر خانم‌ها داشته و لذت و رضایت بیشتری از زندگی خود بروز می‌دهند. طبق تحقیقات انجام شده صرفا کافیست که خانم‌ها ۳۰ دقیقه از وقت روزانه خود را به ورزش اختصاص دهند تا تجربه بهتری از زندگی و رابطه زناشویی خود داشته باشند.

یکی از دلایل تاثیر ورزش علاوه بر تغییراتی که در گردش خون و مقدار چربی و مواد زائد بدن دارد، به تناسب اندام افراد کمک کرده و آن‌ها احساس بهتری نسبت به اندام خود داشته و در دید شریک زندگی خود نیز جذاب‌تر به نظر می‌آیند.

ورزش همچنین با کاهش استرس‌های ناشی از اتفاقات روزانه باعث می‌شود که خانم‌ها در حین روابط خود بتوانند تمرکز بیشتری کرده و احساس رضایت داشته باشند.

طبق تحقیقات علمی انجام شده در یکی از کشورهای اروپایی ۸۰ درصد مردان و ۶۰ درصد زنانی که در دو هفته به صورت منظم و ۲ الی ۳ بار در هفته در یک برنامه ورزشی شرکت می‌کنند، میل جنسی بیشتری داشته و در روابط زناشویی خود احساس رضایت بیشتری دارند. نکته جالب در این تخقیقات کاهش محسوس سن جنسی افراد است به طوریکه فرد ۶۰ ساله‌ای که به صورت منظم به برنامه‌های ورزشی می‌پردازد، عملکرد یک فرد ۴۰ ساله را داشته است!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم