آیا عدم حضور همسر اشکان دژاگه در ایران در عملکرد او موثر است؟ + تصاویر

اشکان دژاگه در کنار همسرش در آلمان / این بازیکن ملی پوش به تراکتورسازی پیوسته است

اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی کشورمان که سابقه حضور در تیم‌های بزرگ آلمانی را دارد، حالا برای اولین بار به یک تیم ایرانی پیوسته و علیرغم تمایل پرسپولیس و استقلال برای استخدام او و پرداخت پول‌های میلیاردی برای جذب این بازیکن به تراکتورسازی پیوست و حالا در کنار کاپیتان دیگر تیم ملی یعنی مسعود شجاعی در تیمی بازی می‌کنند که پرشورترین هواداران ایرن را دارند.

یکی از نکات جالب توجه در مورد حضور دژاگه در ایران این است که دژاگه به تنهایی به تبریز آمده و همسر و فرزندش را به ایران نیاورده است. این در حالیست که بسیاری از بازیکنان خارجی تیم‌های ایرانی برای حضور در ایران شرط و شروط مهیا کردن شرایط حضور خانواده‌شان را برای تیم‌ها می‌گذارند ولی مشخص نیست چرا دژاگه نخواسته این اتفاق بیفتد تا دوری او و خانواده‌اش در کار و عملکردش تاثیر نگذارد.

البته بدیهی است که حضور طولانی مدت این بازیکن در قطر این عادت را در او به جا گذاشته است ولی او و خانواده‌اش در قطر برای مدتی کنار هم بودند و قطعا این دوری کمتر بوده است.

در ادامه تصاویری از خانواده این بازیکن دو رگه را مشاهده می‌کنید که بسیاری از اهالی فوتبال می‌دانند چه علاقه‌ای بین این بازیکن و خانواده‌اش برقرار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم