چگونه می‌توان عفونت واژن را با سیر درمان کرد؟

عفونت واژن یکی از مشکلات و معضلات بسیاری از بانوان است که معمولا هر کدام با شدت و ضعف متفاوت با آن سر و کار دارند ولی بسیاری از عفونت‌های موجود در واژن به راحتی و با درمان‌های خانگی مرتفع می‌شود و نیازی به مراجعه به پزشک و هزینه‌های گزاف نیست.

عفونت واژن یکی از مشکلات و معضلات بسیاری از بانوان است که معمولا هر کدام با شدت و ضعف متفاوت با آن سر و کار دارند ولی بسیاری از عفونت‌های موجود در واژن به راحتی و با درمان‌های خانگی

برای درمان عفونت واژن با استفاده از سیر می‌توانید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا یک حبه سیر مناسب را انتخاب کرده و پوست آن را جدا کنید. سپس حبه سیر را به دو نیمه تقسیم کنید و یک نخ را از میان آن‌ها رد نمایید تا بعدا بتوانید به راحتی سیر را جدا کرده و از داخل واژن در بیاورید.
  • یک نیمه آن را هنگام شب و قبل از خواب وارد واژن نمایید. با توجه به اینکه با قراردادن سیر در واژن مزه آن در دهان بانوان احساس می‌گردد، ترجیحا این کار باید در هنگام خواب صورت بگیرد.
  • معمولا سیر در مدفوع صبحگاهی دفع می‌شود ولی در غیر اینصورت به راحتی با استفاده از دست خارج شده و به هیچ وجه وارد رحم نمی‌شود.
  • اگر هنوز مزه سیر را در دهان خود احساس می‌کنید این بدین معنی است که سیر به صورت کامل از واژن خارج نشده است. پس اقدامات لازم را انجام دهید.
  • برای اینکه خروج سیر از واژن راحت شود، ترجیحا پیشنهاد رد کردن یک نخ نازک از آن را جدی بگیرید تا در هنگام خروج اذیت نشوید.

عفونت واژن با این روش تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد ولی در غیر این صورت با مراجعه به پزشک می‌توانید مراحل درمانی را آغاز نمایید. توجه کنید که روش درمان خانگی مذکور مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نخواهد کرد و در صورت رعایت مسائل بهداشتی، به هیچ وجه نگران نباشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم