دانلود اپلیکیشن همراه کارت برای اندروید و آی‌او‌اس (سامانه انتقال پول)

اپلیکیشن همراه کارت یکی دیگر از اپلیکیشن‌های حوزه پرداخت است که در زمینه انتقال وجه و پرداخت قبوض فعالیت می‌کند و توانسته با خلاقیت و امکانات ویژه خود به یکی از متفاوت‌ترین اپلیکیشن‌های این حوزه تبدیل شود.

بدیهی است که بسیاری از اپلیکیشن‌های حوزه پرداخت، خدمات همسانی همچون انتقال وجه، خرید شارژ و پرداخت قبوض داشته باشند ولی چیزی که به شدت موجبات تمایز اپلیکیشن همراه کارت نسبت به سایر برنامه‌ها شده، طراحی ساده و کاربردی رابط کاربری آن است که با یک رنگ بندی دلنشین و آرامش بخش توانسته سهولت در کاربری را به مشتریانش عرضه کند.

شاید آنقدر ذوق زده بودم وقتی متوجه این امکان فوق العاده همراه کارت شدم که آوردن این ویژگی در اولویت‌های بررسی گریزناپذیر بود! شما در اپلیکیشن همراه کارت به راحتی می‌توانید به حساب هر فردی که دوست دارید پول واریز کنید و یا از هر کسی که تمایل دارید پول دریافت نمایید!

این ویژگی وقتی برایتان جذاب خواهد شد که بدانید اکثر اپ‌های مشابه صرفا چیزی در حدود ۲۲ بانک را پشتیبانی می‌کنند و شما می‌بایست شماره کارت طرف مقابل را نیز بدانید که طبیعتا این پروسه به طور کلی خلاقیت و جذابیت موجود در حوزه فین تک را به نمایش نمی‌گذارد ولی همراه کارت در یک اقدام بی نظیر ( البته می‌دانیم گزینه‌های داخلی مشابه موجود هستند ولی به دلایلی اشکالات زیادی دارند که جای بحثشان نیست ) امکان انتقال پول را به هر نحوی که شما تمایل داشته باشید فراهم کرده است!

کاربر برای انتقال پول در همراه کارت کافیست هر اطلاعات ارتباطی از طرف مقابل را وارد کند تا این انتقال وجه صورت بگیرد. به طور مثال شما می‌توانید شماره موبایل طرف مقابلتان را وارد نمایید و عملیات انتقال وجه را کامل کنید و منتظر بمانید که همراه کارت هماهنگی‌های طرف مقابل را انجام داده و پول به هر ترتیبی که هست به حساب وی واریز شود!

این امکان در زمانی که معمولا طرف مقابل در دسترس نیست و یا از دادن شماره کارت پرهیز می‌کند کاربرد بسیار زیادی دارد و از واردکردن ۱۶ شماره و مسائل دیگر جلوگیری می‌کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم