آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه استقلال

جام جهانی تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد و مردم دنیا منتظر شروع بازی‌ها بوده ولی در این بین تیم‌های باشگاهی نیز در تکاپوی نقل و انتقالات بازیکن هستند. باشگاه استقلال یکی از دو باشگاه پرطرفدار کشور است که با حضور وینفرد شفر جان دوباره‌ای گرفته و با سرمایه گذاری خوب وزارت ورزش توانسته بازیکنان خوبی را جذب کند.

در ادامه به بررسی ورودی‌ها و خروجی‌های این باشگاه می‌پردازیم.

استقلال تهران

ورودی‌های باشگاه استقلال در فصل ۹۷-۹۸

اولین ورودی این باشگاه امید سام کن بوده است که جزو بازیکنان جوان این تیم محسوب می‌شود. روح الله باقری، فرشاد محمدی مهر، محمد دانشگر از دیگر بازیکنان جوان و آینده‌دار این باشگاه محسوب می‌شوند. مرتضی آقاخان دیگر بازیکنی است که به آبی پوشان ملحق شده است.

همچنین صحبت‌هایی مبنی بر حضور الهیار صیادمنش یکی از امیدهای آینده‌دار کشور شنیده شده است و بسیاری از نزدیکان باشگاه حتی حضور او را قطعی دانسته‌اند. همچنین شایعاتی پیرامون عقد قرارداد میثم تیموری با این باشگاه وجود دارد.

خروجی‌های باشگاه استقلال در فصل ۹۷-۹۸

از خروجی‌های این باشگاه تابحال خروج نورافکن قطعی شده و باقی اسامی در حد شایعه است. علی قربانی، میلاد زکی پور، بهنام برزای، بویان، جابر انصاری، پادوانی و مامه باباتیام از جمله بازیکنانی هستند که احتمالا از این تیم جدا خواهند شد. در مورد مامه تیام نیز حواشی زیادی وجود داشته که طبق شنیده‌ها هزینه ۱۵ میلیارد تومانی حضور او در استقلال تامین شده و به زودی با پرداخت ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد، وی قرارداد خود را با آبی پوشان قطعی خواهد کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم