آدرس و اطلاعاتی از دفتر ازدواج ملاصدرا که باید بدانید + تصاویر

دفتر ازدواج ملاصدرا را می‌توان مشهورترین دفتر ازدواج در تهران نامید که البته اسم رسمی این دفترخانه موسسه عقد و ازدواج آیین مهر و وفا بوده و مردم به نام دفتر ازدواج می‌شناسند.

دفتر ازدواج ملاصدرا را می‌توان مشهورترین دفتر ازدواج در تهران نامید که البته اسم رسمی این دفترخانه موسسه عقد و ازدواج آیین مهر و وفا بوده و مردم به نام دفتر ازدواج می‌شناسند. این موسسه که توانسته با تدارک یک بنای بسیار بزرگ تمامی امکانات لازم برای برپایی یک جشن عقد و ازدواج را فراهم کرده و همه مراجعه کنندگان می‌توانند دیزاین اتاق عقد را به همان گونه‌ای که دلشان می‌خواهد انجام داده و یک عقد بی نظیر را برای خود رقم بزنند.

هزینه‌های موجود در این دفترخانه طبق موارد مختلفی است که مراجعه کننده با توجه به انتخابی که انجام می‌دهد به او اعلام شده و می‌بایست پرداخت نماید. البته کمترین هزینه برای دیزاین پیش فرض اتاق عقد بوده و هر گونه تغییر در آن مستلزم پرداخت هزینه جداگانه خواهد بود.

 

این دفترخانه دو شعبه داشته و می‌توانید برای استفاده از امکانات آن به آدرس‌های زیر مراجعه کنید:

میدان ونک (چمران شمال)، خیابان ملاصدرا، خیابان خوارزمی، خیابان میلاد، پلاک ۱۲ واحد ۱ و ۲
سعادت‌آباد، سرو غربی، خیابان آسمان، خیابان آسمان ششم غربی، پلاک ۱، واحد ۲ و ۳

 

شماره تماس‌های این دفترخانه عبارتند از:

تلفن شعبه دفتر ازدواج ملاصدرا : ۰۲۱۸۸۰۶۰۸۰۰ ، ۰۹۰۲۸۸۶۰۸۰۰ ، ۰۹۰۲۴۴۶۰۸۰۰

تلفن شعبه دفتر ازدواج سعادت آباد : ۰۲۱۲۲۰۶۶۹۳۶ ، ۰۹۱۲۰۱۴۶۵۷۰

 

از جمله خدماتی که در این مجموعه انجام می‌شود می‌توان به ثبت عقد رسمی، اجرای عقد آریایی پس از عقد رسمی، شمع‌آرایی، گل‌آرایی، موسیقی  و …، پذیرایی میوه و شیرینی بصورت کوکتل و دیس با بهترین کیفیت، پذیرایی شربت و آب‌میوه طبیعی، نوشیدنی‌های گرم از جمله چای، دم نوش، نسکافه و … و شام و نهار و عصرانه حتی صبحانه در محیطی باز و فضای سبز دکوراتیو مجموعه‌ی مهر و وفا اشاره کرد.

 

1 نظر
  1. محمدرضا پازوکی می‌گوید

    دفتری شیک با پایین ترین سطح مدیریت و کیفیت عکاسی و پذیرایی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم