قیمت هاوال F7 در ایران چقدر خواهد بود؟ + تصاویر

هاوال F7 تولید جدید کمپانی گریت وال محسوب می‌شود که توانسته با جذابیت فراوانی که در این تولید ایجاد کرده طرفداران زیادی در کارشو مسکو پیدا کند. در ادامه مشخصاتی از این خودرو را تقدیم نگاه شما می‌کنیم.

 

این خودرو که در حقیقت مدل تولید شده کانسپت HR-02 محسوب می‌شود توانست جذابیت زیادی برای مخاطبین این نمایشگاه ایجاد کرده و اغلب بازدیدکنندگان از موتورشو مسکو در نظرسنجی‌های انجام شده نمره قبولی به این خودرو دادند.

هاوال F7 دومین محصول از سری اف این خودروساز است که با امکانات بسیار جذاب و آپشن‌های قابل قبول به بازار عرضه شده است و طراحی ظاهری این خودرو نیز به شدت نسبت به سایر محصولات چینی متفاوت بوده و قطعا سلیقه بسیاری از مردم را به خود جلب می‌کند.

کراس اوور هاوال F7 در سایز متوسط بوده و با سه ردیف صندلی سرنشین از فضای بسیار بزرگتری برای مشتریان برخوردار است. این خودرو با دو پیشرانه ۱٫۵ و ۲ لیتری به بازار عرضه خواهد شد که پیشرانه ۱٫۵ لیتری این خودرو دارای ۱۵۰ اسب بخار قدرت و پیشرانه ۲ لیتری آن توانایی تولید ۱۹۰ اسب بخار دارد.

گیربکس این خودرو ۷ سرعته اتوماتیک بوده و از تکنولوژی دو کلاچه بهره‌مند است. از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به مواردی از جمله: پشتی دو تکه ردیف دوم صندلی‌ها با قابلیت تنظیم زاویه، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۹ اینچ، پوشش چرم کابین، ترمز پارک برقی، گرمکن غربیلک فرمان، صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن، ورود و استارت بدون کلید، ۶ ایربگ، دوربین دید عقب، سیستم دید ۳۶۰ درجه از اطراف و کروزکنترل تطبیق‌پذیر اشاره کرد.

قیمت این خودرو در صورت ورود به کشورمان چیزی در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود که با این پول در سال گذشته می‌توانستیم یک خودروی با کیفیت از برندهای معتبری همچون رنو، میتسوبیشی، هیوندای و …. خریداری کرد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم